1 aug. 2008

Destine

Viata este alcatuita dintr-un sir de intamplari,la prima vedere doar trezind intrebarea"de ce m-o fii pedepsind Dumnezeu?"
Cautand in trecuturile noastre s-ar putea sa gasim raspunsuri.....
O intamplare povestita de un batran albanez,la o masa,unei tinere(sora mea)....o intamplare plina de inteles...
O intrebare fireasca,pentru a deschide o conversatie,a dus la contientizari din partea celor doi:
-Cum ati ajuns in Romania?
-Am venit de la 3 ani,cu tatal meu.Asa a fost destinul,taica!sa ajung sa traiesc in aceasta tara.Mama mea a murit la nasterea mea,iar pe mine m-a ingrijit matusa,sora tatalui meu.Tatal meu era destul de ocupat,muncea mult la abator.Pleca dimineta si venea seara tarziu,istovit!sora lui gatea,facea curat si ma crestea ca pe propriul ei fiu.Viata a luat insa o turnura neasteptata....
Intr-o seara,cand tata a venit de la munca,a gasit-o pe matusa plangand.Cu durere in suflet si trup,a povestit fratelui ei cum a fost violata de un barbat dintr-un sat apropiat celui in care ne duceam traiul.
Orbit de furie,tata a luat cutitul cu care injunghia animalele,si a plecat dupa violator.Cand il gasi,il spinteca si il macelari ca pe o vita si il agata in carligul pentru vite.Cand setea de razbunare a fost satisfacuta,tata realiza ca nu se putea ascunde de justitia albaneza.A venit acasa,m-a luat si am fugit in Romania.
Am trait cativa ani linistiti.Tata s-a recasatorit cu o romanca,mama care m-a crescut si care si-a dedicat viata educarii mele.Desi tata avea framantari si un suflet incarcat,era bucuros ca justitia umana nu l-a atins.In fond,violatorul isi meritase soarta!
La cativa ani,circa 15,de la acele fapte....o cunostinta a venit in fuga acasa sa ne aduca o veste trista:tata a murit!a fost taiat in doua...de un tren....
Mai presus de justitia umana,este cea divina.Putem fugi de ochii lumii,dar nu si de Dumnezeul din noi,caci energia exercitata prin manifestare si gandire se intoarce ca un bumerang asupra noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu