4 oct. 2008

Sunt atat de fericita

Sunt atat de fericita caci exista inca o zi,ca soarele zambeste si ma mangaie ca un parinte grijuliu
Sunt atat de fericita caci pot vedea plantele cum cresc vioaie,bucurandu-se de undele duioase ce le imprima acel colorit minunat,zambetul senin al copiilor si toata creatia Lui Dumnezeu
Sunt fericita ca pot auzi ciripitul pasarelelor,latratul cainelui,fosnetul frunzelor,tunetul cerului
Sunt fericita ca pot simti caldura soarelui si matasea zapezii,pamantul-mama ce-mi sprijina viata,ca pot imbratisa sufletul fratilor mei si ca pot simti iubirea animalelor
Sunt fericita ca pot gusta din hrana divina a pamantului,din fructul si samanta plantei,din apa vietii si din seva iubirii
Sunt fericita ca pot mirosi parfumul florilor si al painii calde
Sunt fericita ca am invatat sa ma rog
Sunt fericita ca am aflat ca dincolo de materie exista ceva mai presus:DUMNEZEU
Sunt fericita ca am simtit ajutorul Lui in toate clipele vietii mele si mai ales atunci cand mi-a fost foarte greu si a raspuns strigatului meu
Sunt fericita ca am invatat sa multumesc Sfintei Treimi,Sfantului Nicolae al carui ajutor l-am simtit in ultima saptamana si ingerului meu care ma apara de la momentul botezului
Sunt fericita ca simt IUBIREA divina in fiecare clipa
Sunt atat de fericita Doamne ca m-ai invatat cum sa imbin detasarea si implicarea incat sa primesc si sa daruiesc iubire
Multumesc Doamne ca ai avut incredere in mine si m-ai intarit sa nu cedez in fata celor care au vrut sa ma indepartez de Tine
Multumesc Doamne ca nu m-ai dezamagit niciodata,ca mi-ai aratat cum sa accept,sa daruiesc,sa invat sa traiesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu