29 dec. 2008

Amintiri

Azi mi-am amintit de 2 din intalnirile ce m-au facut sa traiesc emotii intense.
In decursul muncii mele prin tara am cunoscut persoane deosebite ca si cultura si evolutie....
Acum vreun an am fost invitati,pentru niste teste medicale,la o amica a unei bune prietene,in Sinaia.
Dupa terminarea testelor ce au luat cateva ore bune,la o pauza de ceai am discutat cateva din peripetiile doamnei la locurile cu incarcatura istorica de prin tara.La un moment dat se uita la noi si spune"as dori sa va arat ceva,dar e socant si unii nu cred cand vad...."
Abia asteptam sa vad....intotdeauna am fost curioasa si mi-au placut enigmele.
Doamna,o femeie la vreo 60 de ani,vine cu un set de poze facute la Templul Ursitelor;privesc cu nesat si,nimic deosebit pana imi apare in fata o poza la care inima a inceput sa-mi bata tare si aproape ca am dorit sa scap cat mai repede de acea priveliste ce se desfasura pe hartie.
Poza era intunecata,facuta in interior.vizitatorii parcurgeau spatiul in sir indian,iar intre 2 din cele cca 5 persoane din poza se gasea un prunc ars(se vedea doar craniul negru) in fasa,suspendat in aer;in spatele doamnelor ce vizitau templul apareau in loc de ferestre,vitralii....
In realitate nu existau nici prunci,nici vitralii acolo.
Poza e realizata de dna cu pricina si nu poate fi vorba de trucaj.
Brrr!

Acum vreo 3 ani,cand ne-am inceput lucrul la colegii nostri in Bacau,am fost gazduiti la o doamna deosebita....la 69 de ani arata de invidiat si nici nu e de mirare la cei 19 ani de yoga...
Intr-una din seri,cand am ajuns de la drum si ne pregateam pentru cele 2 zile pline de munca ce urmau,am vazut pe masa o poza...
Mama,iti multumesc ca m-ai facut asa curioasa!altfel nu as fi ajuns in locurile cele mai nastruznice,nu as fi cunoscut atatea fenomene si...nu as fi ajuns sa le studiez!
Poza surprindea un preot-calugar care citea dintr-o carte(cel mai probabil Evanghelie)in fata unui altar intr-o pestera.Uimitor era ca un fascicol mare si clar de lumina,parcurgea poza dintr-un colt,trecea prin capul calugarului si sfarsea in....altar.
De asemenea,poza era facuta de gazda noastra(femeie in varsta)cu aparat foto tip vechi.
Comparativ cu poza de mai sus,aceasta m-a emotionat profund.

Un comentariu:

  1. imi dau fiori reci cele relatate de tine.
    Multumesc pentru comentariile de pe blogul meu. Am fost impresionata, mai ales ca acela e un blog mai putin accesat, principalul fiind disa-amestecate....

    RăspundețiȘtergere