14 ian. 2009

Designul inteligent

De la teoria evolutionista la....teoria chimica si apoi la...proiectarea informatiei de catre o Minte Inteligenta(Energia Unica a Lui Dumnezeu)


Un comentariu:

  1. Foarte interesant film! Am vrut demult sa il urmaresc, dar nu am avut suficient timp. Ideea sa nu este noua, dintotdeauna au fost oameni care au negat ipoteza selectiei naturale, chiar si in timpul lui Darwin. Insa, parerea mea este alta, si am citit, nu mai stiu pe unde, ceava asemanator. La inceput a fost un plan, un design al tuturor organismelor, dar asta nu exclude si o evolutie a organusmelor respective in procesul adaptarii. Adica, cele doua teorii s-ar putea combina! Undeva am citit un alt lucru surprinzator: ca ar fi existat evolutie, si mutatii genetice, dar controlate de o forta dinafara. Din miile de mutatii posibile,au fost permise numai acelea care au dus la aparitia omului actual, si a organismelor actuale. Adica, "designerul" a facut un proiect, pe care l-a supravegheat si l-a imbunatatit apoi permanent. Dupa cum spune si un matematician, Facius Cardan:"El creaza lumea minut cu minut."
    Foarte bun film pentru sceptici! Desi, nu stiu daca pot fi convinsi oamenii care nu vor sa fie convinsi...

    RăspundețiȘtergere