1 ian. 2009

Experiente

Acum vreo 2 saptamani purtam un dialog,cu o colega de breasla si buna prietena chiar daca ne desparte cca 20 de ani,la cabinetul ei din Bacau,in timp ce-i faceam o terapie cu aparatul dupa o zi plina de munca si oboseala.
Printre altele imi spunea de durerea prin care trecuse o prietena a sa(X) la plecarea mamei sale,in urma unei suferinte lungi si triste.
Intr-o zi,X o suna si-i cere colegei mele sa mearga la ea acasa sa-i faca mamei un calmant,caci durerea pricinuita de afectiunea crunta ce o macina de ceva timp devenise insuportabila.Firea agitata a fiicei,creata de situatie,amplifica starea mamei.
Ajunsa acolo,mama se calma in urma injectiei si adormi.Era totusi vizibila respiratia grea a acesteia.
La cateva ore respiratia deveni imperceptibila,iar prezenta fiicei in camera crestea nivelul de agitatie al doamnei.
Colega mea ii ceru sa iasa,aprinse o lumanare pe care o puse pe o noptiera intr-un loc imposibil de observat de catre bolnava.La putin timp doamna deveni foarte calma,buzele ei abordara un zambet de incantare si in timp ce isi da sufletul,colega mea vazu pe perete 2 chipuri ce luau contur pana devenira foarte clare:unul era al fiului batranei(murise de cancer pe cand acesta avea 25 de ani),iar celalalt era al surorii femeii(care plecase acasa in urma cu cativa ani).
Pentru prietena mea nu a fost nimic surprinzator,caci ea dintotdeauna a stiut ca viata e vesnica si numai trupul e trecator,insa eu intotdeauna am dorit sa cunosc mai multe.
Iar D-zeu imi indeplineste dorintele...

6 comentarii:

  1. Ar fi interesant sa poti aduna material in acest sens ca si dr. american R. Woody,ce apoi a scris celebra carte Viata dupa viata, mai ales ca si tu calatoresti mult.

    Tu ai avantajul fata de d-l Raymond ca deja ai un bagaj de cunostinte, si care sporeste pe zi ce trece, legat despre aceste notiuni pe care altfel le vei interpreta si explica.

    Cred ca ar face furori o astfel de carte, ce zici? Nu te grabi cu un raspuns negativ, lasa sa incolteasca ideia, eu doar am intrezarit roadele.

    Titi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ce s-a-ntamplat.
    Tatal meu avea o stare de agitatie foarte mare, cand a intrat in salon o femeie ce tinea o Biblie. El a ramas pironit cu ochii la ea, si-ntr-un minut a decedat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Titi,m-am gandit la asta....pentru mine lucrul cu aparatul a fost temelia;de atunci viata mea s-a schimbat total,iar primul caz care m-a bulversat a fost al unei foste maicute ce a fost fortata sa renunte la viata monahala si sa se casatoreasca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Disa,exista niste legaturi energetice(striuri)care sunt profund ancorate intre cel ce urmeaza sa plece si cei/cel drag(i)care raman.Biblia este o carte cu energie ce actioneaza puternic pentru oamenii credinciosi si a desfacut acele legaturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Orimul caz, din spusele Disei si apoi interprtarea ta care nu o vei gasi in nici-un roman a d.lui W.R. sau al altui medic. Succes!

    Titi.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, mihaella, mi-a ramas pentru totdeauna, privirea lui linistita si resemnata in fata mortii, aidoma caprioarei gatuita de lup, ce-si accepta soarta.

    RăspundețiȘtergere