24 mar. 2009

Ai o zi trista?priveste si ziua ta va fi minunata daca intelegi mesajul.

9 comentarii:

  1. Mihaaaaaaaaaaaaaa, rad si acuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Esti grozavaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Paulicaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
    Radeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Miha, te rog sa nu te superi, ti l-am preluat, daca sunt probleme al voi sterge, multumesc, Paul

    RăspundețiȘtergere
  3. stai linitit.eu l-am primit pe un grup de vindecari spirituale.deci nu e meritul meu.ma bucura sa aiba efect de trezire interioara si pentru altii.as dori ca omul sa constientizeze ca totul depinde de noi si ca schimbarea vine din noi.aceasta e o dovada!daca vrei sa schimbi pe cineva,schimbate intai TU!nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine m-a emotionat filmuletul asta .Pe langa faptul ca e amuzant , te face sa te gandesti ca de multe ori uitam sa radem sau sa ii facem pe altii sa rada . Pentru ca nu numai asta e important- sa ne simtim numai noi bine ci sa ii bucuram si pe altii sau sa ii ajutam sa isi aminteasca de voia buna.
    Si cat de frumosi imi par oamenii cand rad ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. asa este.din pacate vedem doar cei urat in jur.nu stim sa transformam negativitatea in pozitivitate.nu stim sa raspundem la stress.dar sa-i urmam pe cei ce pot si stiu.ei ne invata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihaella pot sa intreb ce inseamna: "grup de vindecari spirituale", nu de alta dar.....am ras din nou:))
    p.s. multumesc pentru postarea ta!

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca nu am folosit chiar termenul potrivit...spirituale.insa rolul lor este a ne indrepta sa ne autoanalizam si sa descoperim unde am gresit de ne-am atras anumite afectiuni....legea atractiei.grup de vindecari energetice cred ca era mai potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vad ca mi-ai dat drumul la comentariul meu, da are un inteles aiurea, in sensul ca, as rade, despre ce nu trebuie ras, da...si zambetul nu se vrea a fi zambet ci ras, ami cer scuze, nu vroiam sa transmit asa ceva, eram patruns de rasul curat si placut ce mi l-a transmis postarea ta. Recunosc in acelasi timp ca nu reusesc sa fac delimitarea corecta in folosirea acestor semne de punctuatie, dar nu vreau sa dau vina pe acest aspect, este intr-adevar, o situatie jenanta pe care am creat-o. Repet inca odata, nu am vrut sa transmit acest mesaj precum ca as rade de ce inseamna grup de vindecari spirituale, acele puncte continue se vor a fi o delimitare intre ce vorbeam si simtamintele de care eram patruns, reluand imaginar micul si hazliul tau filmulet.
    Sper ca sunt inteles si da-mi voie sa-ti spun ca, zambesc din nou gandindu-ma la starea initiala a celor din metrou si rasul in hohote de la sfarsit. Anielle, a sesizat foarte bine morala acestui film.
    O dupa masa placuta Mihaella!

    RăspundețiȘtergere
  9. p.s
    bine spus, "schimbate antai TU"

    RăspundețiȘtergere