31 mar. 2009

Reincarnarea

Se tot vorbeste despre reincarnare.Adeptii ideilor impuse de haina preoteasca(deci nu de religie)interpreteaza,fara a incerca sa afle,teoriile clare ale celor ce cred in existenta revenirii in starea cu trup.
Institutia bisericii sustine ca exista doar o singura viata in care omul trebuie sa asceada catre indumnezeire.
Teoria reincarnarii afirma ca omul trebuie sa treaca prin mai multe vieti,in care experimenteaza,sufera pentru propriile greseli din trecut,numai astfel invatand "ce tie nu-ti place altuia nu-i face".Sufletul isi aminteste.
Adeptii ideilor preotesti sustin ca aceasta idee,a revenirii,ar imprima o cale a perpetuarii pacatelelor,greselilor pe cand existenta unei singure vieti ar obliga omul sa se teama de D-zeu si astfel sa nu mai pacatuiasca.Absurd!D-zeu nu pedepseste,ci noi prin greselile noastre ne atragem pedeapsa.
D-zeu nu e absurd.D-zeu stie ca omul nu e perfect si nu are cum sa atinga indumnezeirea intr-o singura viata;deci nu are cum pretinde ca omul sa atinga perfectiunea intr-o singura traire.
Teoria existentei mai multor vieti nu propaga ideea repetarii greselilor caci ar insemna ca omul sa nu mearga pe calea divina.Ci propune o mai mare atentie in fiecare actiune pentru ca orice greseala de acum poate determina repercursiuni fie in aceasta viata,fie intr-una din urmatoarele vieti.Legea atractiei.

Isus a atins perfectiunea,insa pentru asta el a trait nenumarate vieti,a suferit mult,iar cand a inteles calea catre D-zeu a inceput sa se roage si sa daruiasca iubirea.Pentru ca numai prin ruga si iubire se poate comunica si trai cu D-zeu.

Cu cat gresesti mai mult,cu cat ranesti mai mult cu atat vietile urmatoare vor fi mai dure si cu mai multa suferinta pentru sufletul tau.

5 comentarii:

  1. Nu cred in reincarnare, dar am aflat multe datorita aceste insemnari. Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred din tot sufletul, din tot eul meu, simt uneori ca as mai fi trait in unele timpuri!
    Am sa revin asupra celor scrise de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept,Paul sa-mi spui ce simti.
    Eu,ani de-a randul am avut un vis,in care cu lux de amanunte imi aminteam modul in care am murit intr-una din vietile mele anterioare.Am visat mereu acest vis pana cand un var a incercat sa ma invete sa innot,de atunci nu am mai visat,insa am inteles ca in aceasta viata trebuie sa-mi inving teama de apa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb articol, evident si atat de evident. Frumoase cuvinte si destul de putine au fost necesare pentru a exprima un adevar, care nicaieri nu este asa bine explicat.
    Acum imi dau seama ca si blogul este bun la ceva.

    Titi.

    RăspundețiȘtergere