14 apr. 2009

In palme

De cateva zile,ma confrunt cu o anexita si o cervicita,frumusele.Silentios instalate.
Aseara aveam niste dureri ovariene destul de puternice.Caldura imi facea bine.Azi-noapte,am tinut mainile alicate in zona lor,ca atenua usor durerile.Pentru ca nu puteam dormi am inceput sa zic Tatal Nostru.Si am zis de cca 10 ori si ma concentram asupra zonei dureroase.La un moment dat,durerea a inceput sa dispara din abdomen si sa se instaleze in centrul palmelor.O durere acerba,ca o presiune.Am adormit.Azi imi e mult mai bine.Durerile din pelvis sunt usoare si doar la miscare sau presiune.In maini nu mai simt nimic.

2 comentarii:

  1. Insanatosire grabnica,Mihaella! Ca uite, vine Pastele si trebuie sa mergem la biserica :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pierdut comentariul si sunt tare necajit, nu mai am taria sa-l refac, spun numai atat, multumesc de invitatia ta la vals, m-a onorat si am simtit pentru o clipa aceiasi bataie unica a dorintei de a ne simti bine. Somn usor Mihaella!

    RăspundețiȘtergere