24 mai 2009

Gandul

Acum putin timp citeam despre un film,pe internet,Serendipity.Mi-am dorit sa vad acel film.Gandul a trecut aiurea,am uitat.Cam in aceeasi perioada,mi-am dorit o carte de diagnosticare prin medicina traditionala chineza sau indiana.Un gand doar,trecator,insa intens.

Saptamana trecuta,sora mea,care nu stia de dorinta mea,aduce un ziar ce avea suplimentar Serendipity.
Pentru ca nu am mai citit de multisor o carte,inchid ochii in dreptul bibliotecii si pun mana.Am multe carti,pe care din lipsa de timp,nu le-am citit.Am ales o carte care are printre subiecte si diagnosticarea prin medicina traditionala indiana.

Acum 2 luni sora-mea s-a initiat in Qigong;a aflat despre John Chang si vroia sa stie mai multe detalii.Azi,am fost mesagerul ei.Am luat o carte din biblioteca,Magul din Java,care are ca subiect experienta lui Kosta Danaos pe langa John Chang,practicant de Chi Kung si Nei Kung.

Multumesc Constiintei Universale ca raspunde din ce in ce mai rapid cerintelor.
"Ai grija ce gandesti ca s-ar putea sa ti se-ntample"e bine de constientizat.

3 comentarii:

  1. Nimic nu este intamplator!
    iti doresc soare si lumina pe calea ta spirituala!
    Cu pretuire...

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc,sa dea Domnul vedere catre buna directie.

    RăspundețiȘtergere
  3. interesante intamplari:D mie de obicei mi se intampla intotdeauna ceva absurd dar care pare menit si neintamplator...de obicei intru pe blog sau pe un forum...cand primesc un mesaj pe unul din ele...mi se inchide netul...nu stiu cum se intampla dar intru instinctiv pe celalalt site si gasesc un nou mesaj...e ca un semn si mi se intampla mereu:D

    RăspundețiȘtergere