24 mai 2009

Ingerul pazitor

O femeie era asezata in piata bisericii capucinilor. Biserica era inchisa. Era tarziu. Femeia se ruga in gand si repeta in inima sa: 
- "Padre Pio, ajuta-ma! Ingerul meu, mergi la Padre si spune-i sa vina in ajutorul meu pentru ca altfel sora mea moare!". 
De la fereastra de sus se auzi vocea lui Padre Pio:
- "Cine ma cheama la ora asta? Ce e?" 
Femeia a povestit despre boala surorii sale, Padre s-a deplasat prin bilocatie si a vindecat bolnava.




Padre Eusebio povestea:
Mergeam la Londra cu avionul, contra sfatului lui Padre Pio care nu dorea să folosească acest mijloc de transport. În timp ce survolau canalul Mânecii o furtună violentă puse avionul în pericol. În teroarea generală am recitat actul de durere şi, neştiind ce să fac, l-am trimis pe Îngerul Păzitor la Padre Pio. 
Întors la San Giovanni Rotondo am mers să-l vizitez. 
- "Ştrengarule" – îmi zise – "Cum eşti? Totul a decurs normal?" 
- "Padre, m-am speriat groaznic" 
- "Şi atunci, de ce nu asculţi?" 
- "Dar l-am trimis pe Îngerul Păzitor..." 
- "Din fericire a ajuns la timp!"

"Ingerul pazitor este la dispozitia tuturor, mai ales pentru cei parasiti si singuratici."

www.angelinspir.ro

2 comentarii:

  1. minunate povestioare le citisem si eu mai demult:D

    RăspundețiȘtergere
  2. da,si chiar asa se intampla.de puterea noastra depinde.pe saitul respectiv sunt mult mai multe.

    RăspundețiȘtergere