15 iun. 2009

Omagiu

Cand l-am cunoscut am simtit ceva deosebit,profund.Era o energie cu care nu ma intalneam prima oara,o entitate care imi lasase aceeasi amintire:bunatate,iubire pentru semeni,lupta pentru impartasirea iubirii.
Ca om era simplu,insa darnic,saritor.Imi amintesc cand imi era teama sa vad rezultatele sesiunii de admitere la facultate:
-Ai fost sa le vezi?
-Nu!mi-e teama,daca nu am luat?
-Hai sa mergem impreuna.
Am fost impreuna;eu nu m-am uitat.Dansul s-a dus in fata si cu zambetul pe buze a venit spre mine si mi-a zis:
-Ai luat!cu bursa.
In anul 6 nu l-am avut ca asistent universitar desi mi-as fi dorit.Caci era si un profesor bun.Insa am avut bucuria de a invata,cate ceva,in vizitele scurte ce le facea impreuna cu familia sa in casa unchiului meu.
Acum a plecat acasa;a trecut examenele vietii cu bune si rele si a fost iertat inca de aici,ca-n cer.
Asa e!ce sa faca D-zeu cu oamenii rai?are nevoie de oamenii buni!a plecat la o varsta timpurie,46 de ani.
Tuturor celor care l-am cunoscut o sa ne fie dor de el si o sa pastram o calda si frumoasa amintire celui ce aici,pe Terra,a fost Dr.Dorin Ionus.
Odihneste-te in pace si noua,care avem multe de invatat din energia ta informationala,daruieste-ne ajutor in clipele de dificultate si usureaza-ne calea atunci cand va fi timpul sa ne reintalnim!

4 comentarii:

  1. Mi-ar placea sa-si aduca aminte si de mine cei pe care i-am ghidat in viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur isi vor aminti.esti un om deosebit,se vede.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc ,Diana.nu am avut foarte multe clipe impreuna cu acest om,doar cele din vizite,de pe holurile spitalului si drumul in care m-a insotit la rezultate.insa a lasat o amprenta deosebita.

    RăspundețiȘtergere