11 iul. 2009

Actiunea

Sunt persoane care spun"unde era D-zeu cand .....".Simplu,D-zeu(Forta Suprema) este in fiecare moment peste tot.
Dumnezeu a creat tot ce exista,inclusiv Legile Fizice.Exista o lege clara:legea actiunii si reactiunii.

Ceea ce emanam,primim.Ceea ce facem,ne daruim.Ceea ce gandim,traim.

"Pai,eu nu am gandit razboi si nici sa-mi ia foc casa"...esti sigur?dar cand ai gandit catre cineva ce te-a suparat"Arza-te-ar focul",ce ai facut?

"Eu nu am gandit sa fiu sarac"...nu?dar cand te uiti la vecinul ca are si tu nu ai,ce ai facut?

"Eu nu am gandit ca fiul meu sa fie nebun"....nu?dar cand dracuiai pe oricine care te enerva ce faceai?


"Pai eu nu am vrut conducatori hoti si acaparatori"...nu?dar cand ii injuri si-i faci hoti,ce faci?

"Eu nu am vrut sa-mi lipseasca iubirea"...nu?dar cand erai gelos,dominator,agresiv sau indiferent emanai iubire?

"Eu nu am vrut sa tipe ala la mine"...nu?dar de ce ai in inima resentiment,ura?

"Eu nu am vrut sa-mi moara copilul"...intradevar,insa el a ales sa vina sa-ti ia din energiile ce le-ai creat,gandind ca mai sus,incat acelea sa nu afecteze pe cei carora le-ai trimis,caci aceia au misiuni importante.E alegerea lui pentru ca te iubeste.Te iubeste mult mai mult decat esti tu capabil sa iubesti oamenii....desi sufletul acestui copil-inger nu era din sufletul tau,tu i-ai imprumutat doar carnea...si totusi,el te-a iubit incat s-a jertfit!


De ce Il invinuiesti pe D-zeu?pentru ca El alege sa nu intervina acolo unde tu decizi ce sa gandesti,faci,creezi?



14 comentarii:

  1. Frumoasa postare, Mihaella.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaella nu m-am gandit la o astfel de abordare a lucrurilor, acum, citindu-ti postarea, imi dau seama ca ai dreptate, mare dreptate, reversul medaliei, este tocmai ceea ce gandim si spunem, a ceea ce facem.
    Am primit acuma seara ochelarii si am sa revin la postarea unde aveam nevoie de ei.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana,Paul,singurul meu merit este ca am avut puterea sa postez acest mesaj.
    In rest meritul apartine tuturor celor care timp de secole,in vietile mele,m-au facut sa inteleg si m-au invatat.
    Sa multumesc Sf.Treimi pentru fiecare clipa de constientizare ce am avut-o si pentru iubirea pe care mi-o ofera(asa cum o ofera tuturor,de altfel).
    De asemenea trebuie sa multumesc si ingerului meu,Darius care ma ocroteste si ma opreste sa fac tampenii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este adevarat ca Dumnezeu este tot timpul cu noi.Va expun aceasta printr-o povestioara:
    Cand o murit, un om si-a revazut toata viata, retraind-o secunda cu secunda . Cand s-a terminat l-a intrebat pe Dumnezeu:Doamne in momentele frumoase am vazut pe plaja pe care mergeam ca sa imi vad viata doua perechi de urme pe plaja iar in cele mai grele nu am vazut decat una.Unde erai in acele momente cand imi era cel mai greu?
    Dumnezeu i-a raspuns:
    Dragul meu copil, acea pereche de pasi pe care ai vzut-o era a mea deoarece in momentele tale cele mai grele te-am luat in brate.

    RăspundețiȘtergere
  5. o abordare cu totul si cu totul adevarata...dupa vechiul proverb "Ce tie nu-ti place/Altuia nu-i face!"
    ...

    RăspundețiȘtergere
  6. PE curand draga mea mihaella...mai vb dupa pauza:D
    te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  7. De fiecare data cand patesc ceva negativ mereu ma gandesc, unde am gresit, pe cine am suparat in trecut? Gasesc cauza si-mi cer scuze apoi imi promit sa nu mai repet aceeasi greseala.
    Daca toti am proceda la fel, daca toti am gandi ca ceea ce facem azi/acum are reflectii in viitor am fi mai prevazatori.
    Complicat dar totusi simplu!
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa e,Diana!circuitul energiei e simplu,mai rau e cu orgoliul uman.
    te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut ce ai scris. Iti doresc pacea lui Isus si multa binecuvantare! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. sa dea Domnul pacea Lui Isus tuturor,constientizare si drum drept.Te imbratisez Elena!

    RăspundețiȘtergere
  11. iarta-ma mihaella, sincer nu am auzit de un astfel de inger, te-as ruga sa-mi spui ce-mi scapa?

    RăspundețiȘtergere
  12. Fiecare persoana are un inger,care poate fi o entitate cu care am avut de-a face in alte vieti.asa este ingerul meu ,iar el a primit misiunea sa ma vegheze in aceasta viata.

    RăspundețiȘtergere
  13. Da. Dumnezeu ti-a lasat 'liberul arbitru' asa ca nimeni nu-L poate invinui concret, pentru urmarea unei decizii luate de persoana lui insasi.
    O zi plina de liniste si bucurie iti doresc. Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa e ,Elena.Ne-o facem cu mana noastra si incercam sa dam vina pe altii si pe D-zeu.

    RăspundețiȘtergere