28 iul. 2009

Privit din alt colt

Citind Maktub am gasit cateva pilde minunate si demne de aplicat in gandirea noastra.

Gandeste-te la larva.Isi petrece cea mai mare parte a vietii pe pamant,invidioasa pe pasari si suparata pe destinul si infatisarea ei."Eu sunt creatura care place cel mai putin din toate",gandeste.
Intr-o zi,Mama Natura ii cere larvei sa pregateasca o gogoasa.Larva e mirata-nu a mai facut niciodata pana acum o gogoasa.Intelege ca isi construieste propriul mormant si se pregateste sa moara.Chiar daca a fost nefericita cu viata pe care a trait-o pana in acel moment,se plange catre Dumnezeu:
"Cand de abia ma obisnuisem cu viata mea,Doamne,imi iei si putinul care-l am!"
In disperare se inchide in gogoasa si asteapta sfarsitul.
Dupa cateva zile se trezeste transformata intr-un fluture superb.Acum este in stare sa zboare catre cer,si este foarte admirata.
E surprinsa de semnificatia vietii si de semnalelele Lui Dumnezeu.


Foarte sugestiv acest destin al larvei.La oameni este la fel....trecem prin aspecte neplacute,cu frustrari,si prin analiza si constientizare constatam experienta acumulata.Daca ascultam semnalele divine si ne lasam in Voia Domnului,drumul devine frumos,stralucitor,iar noi mult mai intelegatori si cu mai multa capacitate de a observa frumusetea si valoarea.

3 comentarii:

  1. o pilda cu o semnificatie aparte...ma duce cu gandul la un trandafir...pana la floarae minunata trebuie sa trecem prin spinii suferintei:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca este foarte sugestiva...felicitari pentru postare!

    RăspundețiȘtergere