7 nov. 2009

Unde?

Tocmai am urmarit filmul Rasputin.Un film istoric ce reflecta o ultima perioada din viata Tarului Nikolai si a familiei sale.

Acolo apare un dialog foarte interesant.
Dupa ce Rasputin reuseste prin puterea concentrarii energiei(credintei)sa vindece de 2 ori pe Printul Alexei,doctorul care evident nu credea zice in zeflemea:
-Foarte impresionant!
Rasputin:
-Nu vei intelege niciodata caci sufletul tau e mort.
Doctorul:
-Am facut multe disectii dar nu am gasit vreodata vreun suflet.
Rasputin:
-Dar ai descoperit vreodata in disectiile tale sentimentele sau amintirile?

8 comentarii:

  1. interesant dialog...imi place la nebunie...am sa-l memorez...si poate voi urmari si eu filmul...

    multumesc draga mihaella...

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc mult pentru gandurile bune.Si eu sunt fericita.
    La multi ani si iubire.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani , Mihaella!
    O mica intrebare: am vazut cu ceva timp in urma pe blogul tau un banner pentru Casa Satya. Pesemne ca am ceva probleme cu vederea ca n-am reusit sa observ unde se afla aceasta locatie .Ori, nu aveau trecuta adresa ceea ce e putin probabil. Ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana,ai blogul inchis.Asa ca iti raspund aici.www.satya.ro
    intra la Contact si scrie acolo strada si harta .
    Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Mii de scuze că nu mi-am amintit la timp că te cheamă Mihaela! La mulţi ani - cu întârziere, şi multe realizări!

    Dialogule e superb, şi seamănă mult cu un altul, dintr-o pildă creştină. Se spune că într-un tren călătoreau un preot şi un ateu. Ateul l-a provocat pe preot să îi demonstreze existenţa lui Dumnezeu. Acesta i-a spus că Dumnezeu nu poate fi demonstrat, ci doar simţit. Bineînţeles că ateul a spus dispreţuitor că asta nu dovedeşte nimic. Atunci preotul i-a replicat:"Atunci, dacă lucrurile pe care le simţi nu sunt reale, nici durerea nu există! Poate fi ea măsurată, cântărită, pipăită? Poate un alt om să simtă durerea altuia? (Se referea, desigur, la durerea fizică.) Toate acestea dovedesc, după raţionamentul dumitale, că nici nu există durere, ci oamenii doar se amăgesc."

    RăspundețiȘtergere
  6. Uneori dam cu piciorul in ele, alteori plangem pentru ca le-am pierdut, alteori ne este teama a recunoaste ca am gresit facandu-ne ca le pastram...filmul, o lectie pentru toti.
    Ganduri de bine spre tine!
    Cu prietenie...

    RăspundețiȘtergere