5 ian. 2010

Puterea schimbarii

Nu stiu de ce D-zeu considera ca merit sa-mi indeplineasca dorintele,insa Ii multumesc in fiecare clipa pentru tot ceea ce-mi ofera.
Bineinteles ca indeplinirea dorintelor nu se realizeaza stand in fotoliu si asteptand....desi am trait-o si pe asta.Consider ca orice informatie imi parvine o pot folosi in mod pozitiv.Nu stau ci actionez,insa uimitor cat de usor se creaza conjuncturile si cat de frumos sunt inlaturate piedicile.Parca merge cineva inainte si elibereaza drumul catre reusita....de fapt chiar asta se intampla.Eu doar fac act de prezenta si sa am mintea libera de ganduri.
Anul trecut mi-am dorit schimbare de locuinta,de munca,implinirea iubirii mele,o mai mare posibilitate de acces catre cursuri de spiritualitate...inceputul de 2010 mi-a adus tot ce am cerut.Ba chiar in plus caci in afara muncii mele de baza mi s-au mai oferit 2 colaborari.
M-am mutat in Bucuresti,Iubesc si simt ca sunt iubita.Sunt aproape de cursurile de inforenergetica pe care doresc sa le aprofundez si de Tao-cel pe care-l simt si nu-l pot explica,dar pe care l-am lasat sa patrunda si sa-mi coordoneze viata,dar si de cursurile de Tai Chi.

Doamne,Iti multumesc pentru fiecare clipa in care ma lasi sa Te iubesc si Iti multumesc ca Tu imi arati din Iubirea Ta nemasurata!Iti multumesc Doamne ca imi dai curajul sa merg pe cai necunoscute mie si ca-mi Luminezi Calea.
Iti multumesc Doamne ca m-ai facut mai buna,mai intelegatoare si mai increzatoare in Puterea Ta!
Iti multumesc Doamne ca Tu crezi ca prin dorinta si eforturile mele depuse,merit sa simt o particica din Tine!

3 comentarii:

  1. Dumnezeu vede si indeplineste dorintele in masura in care crede El de cuviinta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Indeplinirea dorintelor de catre Dumnezeu sunt pilde prin care El ni se descopera noua prin fapte, ca noi sa credem cat mai mult in El, sa ni se intareasca credinta, poate ca meritam indeplinirea dorintelor, poate ai inima curata sau tinzi spre asta....poate ca forta iubirii tale este foarte mare si atunci ajunge lucrarea ta pina la Dumnezeu iar El....te rasplateste !!

    Iubeste !

    RăspundețiȘtergere