21 nov. 2010

Am uitat sa avem grija de flori



Sa invatam copii sa iubeasca florile si natura.

Un mesaj subtil....natura,florile,padurea si tot ce inseamna viata conectata la pamant detine energie care se transmite trupului fiintei,la nivelul centrului 1-Muladhara.Oricine ce are o activitate de ingrijire a naturii,implicit a florilor si padurii,precum si cei care aplica tehnici de conectare la energia Terrei,au un flux energetic bun prin chakra 1 ceea ce confera siguranta in propria persoana si in ziua de maine precum si,reducerea senzatiei de teama.
O persoana care stie sa circule corect energia prn organism este greu de manipulat si este o persoana care isi gestioneaza bine timpul si viata.

3 comentarii:

  1. Imi pare rau ca mi-am descoperit aceasta placere de-a ingriji florile, doar de ceva vreme. Ma simt incarcata de energie, de cate ori ingrijesc plantele, florile, vegetatia din jurul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un mesaj subtil...am spus-o (scris-o) inca de acum 10 ani, pe siteul Apa Nova Ploiesti " exista locuri favorabile pentru destinul si sanatatea oamenilor "... Ploiestii sunt un asemenea loc, sunt un fel de " nod energetic " cu multe zone geopatogene legate de panza freatica subterana...am regasit aceeasi opinie la Andre Maurois care spunea in " Istoria Angliei " ca natura insasi sugereaza locul viitoarelor orase...este exact cazul Ploiestilor...Multumesc Mihaella

    RăspundețiȘtergere