13 ian. 2013

Am trecut pe la mihaeladr si am preluat o leapsaaa

Hai sa vedem ce-mi iese... Mihaela...
1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?
De tatal meu putin imi amintesc;a plecat la ceruri in '83 si eram un copil atunci...probabil a fost mandru  cand m-am nascut.Mama e in fiecare zi mandra de mine si zice "manca-o-ar mama,nu a iesit baiat ca se pricepe sa repare prin casa ca un barbat!"
Dumnezeu sa-i dea sanatate si sa o lase cat mai mult langa noi.


2.  Pe cine ai dezamăgit cel mai tare până acum?
Hm,nu stiu...nu stiu cat de dezamagiti au fost prietenii cand ii suparam cu ceva,dar avand in vedere ca sunt tot langa mine,probabil nu a fost foarte tare.Cer iertare tuturor celor pe care i-am dezamagit...mai gresesc si eu ca nu-s perfecta...:(

3. La ce eşti cel mai bun, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
La greseli cred...

4. Ce crezi că e cel mai enervant tic, tabiet, nărav, etc. la tine, în ochii celor dragi?
Cand manifest sindromul internet

5. Care e lucrul cel mai neplăcut pentru tine pe care l-ai face totuşi dacă ai fi recompensat financiar adecvat?
Mi-as achita rata la banca...camatarii astia!

6. Care crezi că sunt cele mai importante calităţi pe care le-ai moştenit de la părinţii tăi ? Dar defecte ?
De la mama iubirea de natura si viata la tara ca si calitate,defect ar fi atasamentul.De la tata tendinta vegetariana - calitate, oarecum teama de schimbare ca si defect.

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Nu stiu,nu m-am gandit la asta...

8. Care e sunetul care te enervează cel mai tare ?
Claxonul si orice tipat...ce frumos e cand oamenii sunt calmi...prefer linistea.

9. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat? 
La vreo cateva teste cu biorezonanta...a fost foarte emotionant caci citeam pur si simplu pe ecran evenimente din viata pacientilor.Iar prima experienta a fost chiar cea mai emotionanta...si o sa o povestesc aici pe blog caci atunci m-au trecut fiorii.

10. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta ?
Au fost vreo 3...oricum,de atunci am o problema cu barbatii...

11. În faţa cui sau căror tipuri de persoane te simţi de obicei intimidat, pierdut, emoţionat, blocat?
In fata varstnicilor...ii admir.

12. Ce-ai vrea să schimbi  la tine ?
Să am mai multa incredere in mine.

13. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti şi care îţi este iubit/amant ? Dar unui eventual partener de viaţă de tip concubin sau consort ?
Am iertat intotdeauna.Sunt de parere ca nu e dreptul meu sa judec,caci se judeca singur prin oglindirea in legile Universului si fiecare are dreptul sa-si aleaga singur modul de viata.Evident,asta nu inseamna ca eu trebuie sa accept langa mine o persoana care nu ma respecta; o accept dar la distanta.

14. Ce calitate a “jumătăţii tale” sau a eventualului amant/iubit de acum îţi este cea mai dragă ?
Acum sunt perioada de repaus....

15. a) Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire ? b) Dar dacă nenorocirea o implică tocmai pe cea pe care te bazezi de obicei ?
Sora-mea..si prietenii...chiar am niste prieteni de uns la rana;foarte saritori!Sa le dea Dumnezeu sanatate si multumiri!

16. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi?
Mama.

17. Care e domeniul de cunoaştere umană despre care eşti cel mai curios sau ai vrea să ştii cel mai mult ?
Conexiunea cu Dumnezeu si lumea nevazuta din celelalte dimensiuni si medicina cuantica.

18. Ce-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment ?
Imi doresc sa ma stabilesc la tara,intr-o zona de deal, sa lucrez pamantul,sa am solar si gradina mea cu flori si vreo 2 caprite.

19. Care e cuvântul care ţi se pare cel mai frumos din limba ta maternă ? Dar din alte limbi pe care e posibil să le cunoşti ?
mama, inger....in alte limbi,aceleasi cuvinte.

20. Care e persoana care te face sa râzi, să te simţi relaxat în real life ? (A se elimina entertainerii profesionisti TV/film/teatru)
Sora-mea si mama...ce avalansa de rasete e pe noi.

21. Pentru ce te rogi lui D-zeu cel mai des?
Sanatate si intelepciune.

22. În ce an al vieţii tale ai simţit că te-ai schimbat cel mai mult ?
2005 cand am inceput sa lucrez cu QXCI-SCIO.
2008 cand am inceput inforenergetica.


5 comentarii:

  1. E tare faină leapșa. M-au emoționat răspunsurile tale. Ai o legătură strînsă cu mama ta ta. Dumnezeu să o binecuvinteze și să o păzească!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,am o mama minunata!Sa te auda Dumnezeu si sa sa te binecuvanteze cu iubirea si protectia Sa permanent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cum am zis si la mine pe blog, avem cateva chestii in comun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta remarc si eu, ca avem cateva lucruri in comun. Ai un cabinet de biorezonanta, lucrezi cu SCIO?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am lucrat pana acum 3 ani cand am decis sa fac si rezidentiatul (pentru viitor).Pasiunea mea ramane medicina cuantica si incerc sa deschid un cabinet in Ploiesti si sa reiau lucrul cu biorezonanta printre altele.

    RăspundețiȘtergere