15 ian. 2013

Drumul meu spiritual (1)

Nici nu stiu exact de unde sa incep….
Nu ma pricep la alaturarea cuvintelor frumoase. De felul meu sunt mai directa si nu ma ascund dupa cuvinte. Nu-mi place scriu fraze lungi si intortocheate.
Asadar, cer iertare celor care se asteapta la romantism sau cuvinte care sa linisteasca minti sau suflete incercand (cuvintele) sa patrunda in ungherele nelinistii lor. Posibil chiar din contra sa se nasca anumite controverse…mai ales printre spiritualistii obisnuiti sa prezinte totul ca fiind o lume perfecta si totul roz si care traiesc in iluzia autosuficientei.
La mine…reamintirile au inceput cu…plecarea tatalui meu in alta dimensiune, in lumea nevazuta, in 1983. In vremea aceea aveam aproape 8 ani. Imi amintesc inmormantarea. A fost multa lume si plangea (lumea)….tata a fost un om bun…dar atunci nu intelegeam de ce ei plangeau…eram copil, nu mai stiu ce gandeam…
Dar la scurt timp dupa asta am inceput sa visez acelasi vis ani de-a randul de cateva ori pe an…cca 5-6 ori pe an.
Visam ca eram femeie…eu, dar nu ma vedeam pe mine ci vedeam prin ochii mei. Vedeam, privind in jos, ca eram imbracata intr-o rochie simpla alba. Ma aflam pe o…prispa a unei case tintita cu piroane pe un lac. Cam asa cum au pescarii prin Japonia. Apa nu se misca si era limpede. Se puteau vedea plantele cum cresteau….nu am privit in indepartare, deci nu stiu cat de lung era lacul sau cat de mare. Stiu ca, la un moment dat, aud tipand cineva dupa ajutor si ma arunc in apa…apoi simt ca nu mai pot respira si ma trezesc. De fiecare data ma trezeam in starea de sufocare…
Visul s-a repetat de multe ori…pana cand, intr-una din vacantele din facultate, un var a tinut sa ma invete sa inot, in apa sarata la Slanic. Nici acum nu stiu sa inot, dar visul nu a mai aparut de atunci.
Acest episod al vietii mele cred ca m-a ajutat sa vad moartea ca pe o trecere si sa-mi fie usor sa inteleg teoria reintruparii….viata mi-a rezervat si alte reamintiri…
Candva , o tiganca mi-a spus “Sa ai mai multa incredere in visele tale!”…si nu  a fost in vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu