15 ian. 2013

Drumul meu spiritual (2)

In timpul scolarizarii mele din facultate locuiam la camin. A fost o perioada frumoasa, cu prieteni minunati si evenimente la fel de captivante.
Cred ca atunci am aplicat relaxarea, ca multi altii care adorau frumosul. Lucram la goblene iar asta oferea posibilitatea concentrarii si relaxarii mintii. Ma plimbam mult prin parcul Sub Arini si prin Muzeul Satului Astra…ador natura. Si mergeam des la teatru…
Dupa terminarea facultatii si anul de stagiatura deja ma intrebam ce drum voi urma. Ca multi alti am incercat la rezidentiat, pe atunci nu era trunchi comun si probabil, din mania orgoliului am dat la ramura de Medicina Interna…nu am luat, dar recunosc ca nu m-a afectat prea tare asta…stia Dumnezeu de ce…
Recunosc ca inca din timpul facultatii ma atragea natura si studiul ei, jocul cu energia si perceptiile extrasenzoriale. Sigur la ultimul aspect a avut mare contributie calitatile mamei in acest sens, credinta ei si rezistenta fata de anumite provocari ale unor matusi din ambele ramuri. Legile atractiei si aspectele karmice? Cu siguranta dar eu pe atunci nu constientizam asta.
Asadar, dupa stagiatura ma relaxam pe…bicicleta medicinala pe care o cumparasem mamei.
Cele mai frumoase momente le aveam si le avem si acum dimineata si seara, cand suntem toate 3, impreuna – mama, sora mea si cu mine - si vorbim despre evenimentele zilei...cu siguranta ateii si cei care cred numai in ceea ce pot atinge s-ar plictisi cu noi.
Intr-o seara, sora mea imi povesteste ca o doamna care vine des la ei la cabinet (e vorba de cabinet veterinar) i-a spus ca cineva din reteaua sa MLM are un aparat, dar nu are un medic sa lucreze cu el. Si ca nu ar strica sa incerc sa vad despre ce e vorba.
Eu, care desi credeam in existenta nevazutului si a faptului ca omul e alcatuit din forme diverse de energie, imi zic “ce aparat e asta care il conectezi la om si citeste ce patologii are individul?e facatura sigur!” Si refuz!
Totusi…ma gandesc…musai trebuie sa vad cu ochii mei aparatul ala. Si accept provocarea.
M-am intalnit cu doamna MLM-ista, m-a dus la o alta care detinea aparatul respectiv…imi prezinta o doctorita care lucra deja si avea un pacient. Evident, m-am intrebat daca deja lucreaza cineva de ce mi-a spus ca nu are medic? Intre timp am aflat ca mai era o doctorita care lucra pe aparat…rolul meu era sa invat de la ele. Una a fost foarte serviabila si m-a incurajat sa lucrez, cealalta era disperata ca nu cumva sa stric ceva. Am aflat apoi ca ele lucrau in spital, ca asta era ca un hobby si ca o sursa suplimentara de castig, dar nu constant.
Am fost fascinata de aparat…am venit cu un caiet si am inceput sa imi notez pasii si fiecare lucru interesant.
Dupa cca 3 luni de asistare pe langa celelalte doctorite, o intreb pe sefa…eu cand pot sa incep sa lucrez? Am primit un raspuns balbait “paaai,stiu eu…daca tu sti sa lucrezi cu el? E un soft complicat si…daca nu sti sa lucrezi?”…”bine, bine…dar cine ma supune unui examen?aveti cine?ca nu ma opun!”
Apoi, am realizat ca de fapt…avea nevoie nu de cineva doritor in a lucra cu aparatul, ci de un absolvent de medicina cu care sa aibe un contract.
Plec si refuz sa mai particip!
Dar ce-mi placuse aparatul ala…uh!
Imi zic…in fine, a fost o incercare…schimbam directia…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu