15 ian. 2013

Drumul meu spiritual (3)

In alta zi, vine sora-mea cu o rugaciune la mine si cu lumanari care trebuiau puse in cruce in nisip…sa o aplic 3 vineri la rand, la ora 24 si sa pun o dorinta.
Si atunci, mai rau decat acum, era febra plecarii din tara…si cum spiritul de turma se manifesta, pun ca dorinta “sa ma ajute Dumnezeu sa gasesc un loc de munca undeva unde sa am un venit satisfacator” gandindu-ma la plecatul in afara.
Ingerii sunt foarte jucausi dar iau in serios destinul omului. Cand insista omul in dorinta sigur i-o implineste daca asta vrea cu tot dinadinsul, dar daca aceasta il indeparteaza pe om de misiunea sa atunci singur omul isi atrage nefericirea chiar daca traieste avand sau nu bani.
La finalul dorintei am spus totusi “Faca-Se voia Ta!”
Nu trece mult, si revine discutia cu MLM-ul…s-a nimerit sa fiu la cabinet exact cand doamna respectiva a venit acolo. Imi dadea o invitatie la un simpozion la Brasov…ca sa scap, iau invitatiile ( doua..ca sa mai gasesc pe cineva)…dar zic in sinea mea “ o sa-i spun ca am uitat sa ma duc, in caz ca ma va intreba vreodata”. Si plec.
Exact cu o saptamana inainte simpozion, ma suna si ma intreaba daca am gasit cu cine sa mai merg…ma fastacesc, incep eu sa ma balbai si spun” stiti…aaa..nu pot sa ajung…am cateva probleme…”
Pentru mine problema era ca pentru a ajunge la Brasov trebuiau bani de tren, de buzunar si ca sa gasesc pe cineva sa mai mearga era dificil, mai ales ca era vorba de povesti MLM…Nu am tinut sa-i zic acestea.
Atunci imi cere sa le duc la sediul organizatorului simpozionului, un domn din Ploiesti. Eu incurc sediile si ma duc la Calivita si le las acolo…nu stiam ca acest domn avea propriul lui sediu.
Cu 3 zile inainte de simpozion ma suna din nou sa ma intrebe daca le-am dus…spun unde si-mi zice”nu acoloooo, uite numarul asta de mobil si suna-l pe domnul S. si anunta-l unde le-ai lasat.”
Ma conformez ca o fata ascultatoare si telefonez…si nimic. Nu raspunde nimeni. Sun si sun cateva ore. O anunt pe scumpa doamna ca nu raspunde nimeni. Si-mi da numarul sotiei domnului S. La fel…
Se enerveaza doamna MLM si suna personal la domnul…ca un facut ii raspunde…
Uh, deja eram satula de simpozioane …de ce nu o fi sunat ea de la inceput?ma intreb…

Trec vreo 2 saptamani si ma suna din nou.
“Mihaela, cum merge la consultatii? Te mai duci?”
Raspund ca nu, caci de fapt nu aveau nevoie de medic ci de un figurant in acte…
“Dar tu sti sa lucrezi cu aparatul? Am pe cineva, un domn care are si aparat si medic dar acesta nu stie sa foloseasca aparatul. Ii poti arata tu?”
Evident ca da, ca doar notasem pasii…in fond pentru inceput ii era suficient.
Ii spune domnului, acesta ma cauta si stabilim intalnirea cu doctorita. Ii arat, isi noteaza pasii, exersam un pic impreuna si o incurajez ca in viata totul se bazeaza pe acumularea de experienta…si ii urez succes.
Nu dureaza mult, nici 2 sapatamani si domnul respectiv imi telefoneaza si ma intreaba “Vrei sa colaboram si sa lucrezi pe Qxci”?...ohoho, in sinea mea…mai intrebi?
Asa am ajuns eu sa lucrez cu Qxci care mi-a schimbat viata si m-a trimis pe intelegerea drumului spiritual, spre trezire.
Abia dupa cca 1 an am aflat ca, domnul inginer chimist atunci (acum si psiholog cu acte) este cel caruia i-am refuzat invitatiile la simpozion.
Unele evenimente din viata poti sa incerci sa le ocolesti cat vrei, daca iti este dat sa le parcurgi fiind in misiunea ta, prin ele vei trece cu siguranta.

4 comentarii:

  1. Totul are o cauză în viaţă, Mihaela dragă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu cit te feresti sa faci un lucru,cu atit acel lucru il atragi mai mult spre tine,din propria experienta,eu cind refuz sa ma duc la o interventie incep sa am probleme atit cu proprietarul cit si cu animalul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cum faci?
    Interpretezi doar ce spune aparatul sau si ce vezi tu?
    S-a intimplat sa nu corespunda cele spuse de aparat cu cele vazute de tine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar ce spune aparatul...eu nu am capacitatea de a vedea in nevazut.am ceva potente,dar nu in privinta asta...s-a intamplat sa nu spun tot ce spune aparatul,caci el spune multe,dar ceea ce am spus s-a adeverit.

    RăspundețiȘtergere