26 ian. 2013

Glas divin

Pariu ca o sa va placa?
Ce timbru al vocii...minunat!

7 comentarii:

  1. excelent, iti ridica vibratia cind il asculti.

    RăspundețiȘtergere
  2. E chiar un glas ceresc ! Și pentru că melodia este despre Maica Domnului, e de două ori mai prețioasă ! Eu chiar i-am simțit puterea, și compasiunea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place cum canta! :)
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar,simti cum te inalti.Va multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  5. E frumoasa melodia. Si vocea Teodorei e frumoasa si puternica, as zice... E prima data cand aud despre ea, despre interpreta :(

    "Orice cerem ea ne da"... si uite cum ajungem la vorba 'ceea inteleapta: ai grija ce-ti doresti, s-ar putea sa ti se dea! si mai apoi la alta vorba inteleapta: sunt mai multi cei care plang pentru ca li s-au indeplinit dorintele decat sunt cei care plang pentru ca nu li s-au indeplinit dorintele. Si uite asa, am ajuns la concluzia ca atunci cand imi doresc ceva sa-mi spun: "sa se indeplineasca daca e bine pe termen lung si foarte lung" :)

    Zule feiricite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Deosebita voce! si Frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere