22 ian. 2013

Prevestiri

Fiecare trecem prin pasii plecarii celor dragi. Uitam insa ca cel mai potrivit e sa ne pregatim inca din timpul vietii, cu rugaciuni pentru noi si cei apropiati.
De ceva zile mama il viseaza pe fratele ei mai mare,eu am fost prevestita in somn de o veste trista a unei plecari dar nu mi s-a spus cine, iar sora mea a visat-o pe verisoara noastra - fata fratelui mai mic al mamei - spunandu-i sa-i dea bunicului flori si pepene galben. Fratele cel mare al mamei semana cu bunicul, iubea florile si avea o gradina superba,iar bunicul cand traia obisnuia sa puna 5-6 pepeni in fantana la rece.
De cateva zile, fratele cel mare obosea doar dupa cativa pasi. Dar pana atunci, un om sanatos. Fiul sau l-a dus la spital...in general analizele bune, tensiune de aviator. L-a internat, dar telefonul apartinatorului nu a fost notat pe fisa asa cum se obisnuieste.
Azi dimineata,pe la 10...infarct...spitalul anunta primaria din comuna, primaria anunta postarita, iar postarita nu gaseste pe nimeni acasa...asa ca merge acasa la fratele mai mic, in cealalta parte a comunei, unde o anunta pe verisoara mea...care ...o suna pe sora-mea...
 Visele le-am avut saptamana trecuta....zice cineva cumva ca nimic nu e programat din ceruri?
Unchiule, ai fost un om extraordinar...ingerii sa te insoteasca si sa te insoteasca intr-un loc minunat.Domnul sa te aiba sub aripa Sa!

9 comentarii:

  1. El a gasit drumul spre Lumina.
    Il insotim cu gindurile noastre.
    Sa-l odihneasca Dumnezeu!
    Iar voua,sa Va dea putere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu să-l odihnească în pacea Sa eternă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa-l odihneasca!
    Condoleante!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc...conteaza mult cuvintele voastre.

    RăspundețiȘtergere
  5. Condoleante. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe unchiul tau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnul îl va primi sub aripa Sa, dacă a fost un om bun ! Și eu știu că prevestirile există; și nu doar în lucruri mari, ci și în cele mici. Uneori, sufletul ne spune dacă e bine să facem, sau nu, un lucru.
    Alteori, sunt semne, sau vise... Totul este să le deslușim.

    Ca să mă întorc la unchiul tău, deși poate părea nepotrivit, eu spun că plecarea unui om bun nu trebuie să fie o durere. Trebuie doar să ne gândim că sufletele bune vor fi mult mai fericite Acolo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincere condoleante! Domnul sa il aiba in paza la loc de odihna!

    RăspundețiȘtergere