14 ian. 2013

Prima emotie in fata aparatului

Imi amintesc cand am simtit ca pielea mi se furnica si inima imi bate tare de emotie la lucrul cu QXCI(acum 6 ani nu lucram cu SCIO,nici nu aparuse inca).
Ne solicitase cineva in Bertea…ah,Bertea,un peisaj mirific si niste oameni minunati. Am ajuns acolo trecand prin frumoasele comune prahovene si admirand bogatia frumoasa a naturii.
Imi amintesc ca ultima persoana a fost o batranica…firava fizic, smerita, dar emanand o forta uimitoare de viata. Isi fermata mainile cu teama gandindu-se la ce ii voi spune.
Dupa montarea aparatului si introducerea datelor specifice stilului de viata, in timp ce aceasta realizarea minunata a fizicii compara si prelucra datele cu informatiile standard existente, vedeam cum batranica privea in jos tot timpul, umil. Acele 3 minute mi-au parut o vesnicie, iar undele aparatului incercau sa o relaxeze ca sa poata avea o mai buna culegere a starii energetico-informationale a organelor.
La terminarea acestor 3 minute de test, uimita ca in afara de ceva nisip la rinichi, clasicele variatii ale tensiunii arteriale si usoara slabire a cate unui organ, din punct de vedere al starii de sanatate al organismului,prea multe date nu erau. Insa, surpriza mare a fost in privinta starii gandurilor si psihicului femeii.
Ma gandeam…ce sa-i spun? Ma va crede nebuna daca ii zic ce vad aici!!!!
In sinea mea zic “Doamne, asta vad,asta zic in rest de ceea ce va gandi ea, ocupa-Te Tu! Si ajuta-ma sa interpretez cat mai bine ceea ce-mi spune aparatul!”
Energia gandurilor cuprindeau informatii privitoare la divinitate, intelegerea karmei si a adevarului religios etc.
Ii citeam ce vad…batranica tacea…i-am spus “poate ma credeti nebuna,dar discutand vedem de ce avem o astfel de interpretare a aparatului”.
Tot privind in jos,spune “nu e nevoie,eu inteleg si am sa va povestesc eu in mare”.
Atunci femeia incepu sa-mi spuna viata ei, si voi spune si eu doar ce m-a cutremurat.
Inca din copilarie fusese atrasa de viata in rugaciune si dedicata Lui Iisus si Dumnezeu. A stat multi ani la manastire, apoi regimul comunist a hotarat desfiintarea mai multor manastiri, printre care si cea in care era si maicuta. Avand o varsta trecuta de prima tinerete si fara munca, s-a casatorit. Toti anii urmatori s-a considerat vinovata pentru ca nu a insistat sa fie trimisa in alta manastire si ca a pacatuit traind o viata de mirean.
Nu a putut avea propriul sau copil, astfel ca a infiat o fata dintr-o familie nevoiasa cu multi copii si ai caror parinti o luasera pe drumul alcoolului. A crescut-o cu drag si a dat-o la scoala; apoi fata s-a maritat.
O intreb” fata e bine?e fata buna? sunteti multumita de ea?”
Imi raspunse ca e o fata foarte buna si ca a nimerit bine, ca lucreaza si are o familie de care e multumita”
“Dar ceilalti frati cum sunt?”
Mi-a spus fara a intra in detalii ca, din pacate, nu-s sunt chiar asa bine, intelegand de aici ca bautura a fost un viciu preluat de catre copii.
“Maicuta, atunci de ce te simti vinovata?De ce crezi ca Dumnezeu e suparat pe dumneata?”
Batrana a crezut tot timpul ca, daca ea nu a putut avea copii, sigur a fost pedeapsa divina pentru faptul ca nu a ramas in manastire si pentru ca nu si-a pastrat puritatea. Ea considera ca asta ar fi trebuit sa fie destinul ei.
Atunci, gandindu-ma la binele fetei si la indrumarile aparatului i-am sugerat sa se gandeasca la alt destin…destinul catre care au indrumat-o viata si ingerii. Sa se gandeasca la faptul ca Dumnezeu i-a dat o misiune la fel de importanta ca cea pe care ar fi avut-o in manastire. Ca Dumnezeu i-a facut pe comunisti sa o trimita in lume, sa nu-i daruiasca propriul ei copil tocmai pentru a lua aceasta fata si sa o creasca, sa-i fie alaturi barbatului ei, in aceasta viata.
Imi amintesc cum s-a luminat si mi-a zis” la asta nu m-am gandit” si un zambet frumos i-a aparut pe chip.
Uitandu-ma in ochii ei i-am transmis sa se gandeasca la binele pe care l-a adus in familia sa, la ajutorul dat fetei si sotului ei, la faptul ca si ei sunt fiii Lui Dumnezeu,creatia Lui si ca ea a fost trimisa sa le daruiasca iubirea ei.
A plecat mult mai linistita si mai increzatoare, iar eu m-am pus atunci la aparat si am fost uimita de emotiile mele pe care traiam si care, valoric, mi le arata softul.
Nu stiam insa ca multe astfel de experiente imi rezervau ingerii pentru viitor.

10 comentarii:

  1. Si aparatul citeste si starile,emotiile tale?
    Cred ca este -n-as vrea sa folosesc cuvinte prea mari-deosebit sa poti urmari,vedea,participa la asa ceva.
    Si asta pentru ca sintem atenti,concentrati asupra "subiectului" studiului.
    Iti doresc o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai,ma derutezi cu liniutele tale...nu mai folosi cuvinte mari ca nu-s obinsuita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze,ca am sarit peste un rand din postarea ta si...am citit altceva...probabil am ceva din trecuturi sau nu...asa ca imi cer iertare fata de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aparatul citeste emotiile mele numai daca ma conectez eu.Se poate participa la test, la distanta de cel testat,de obicei eu tin un membru al familiei - cand cel testat doreste asta- langa mine,dar dupa citirea de catre aparat pentru a nu crea disconfort si modifica starile emotionale.
    Un amic, citind despre aparat si ce contine ca date, mi-a spus la un moment dat ca ar fi necesare o zi intreaga sau mai mult ca sa interpretam datele.Asa este!Este foarte complex si cu multe functii.

    Inca o data imi cer iertare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai avut parte de o experiență superbă! Dumnezeu te-a pus la locul potrivit la momentul potrivit!
    E interesant ceea ce faci și în același timp mi se pare foarte greu. NU aș putea face așa ceva niciodată!
    Fii binecuvîntată! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc draga mea.Sa fi iubita si cu liniste in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea, chiar ai fost binecuvântată ! Aparatul ăsta e ceva cu totul deosebit, un dar al Divinității. Dar, trebuie să fie și folosit bine, și nu în scopul de a face bani.
    Am lucrat și eu câteva luni cu acest aparat, și am aflat, ca și tine, tot feluld e informații extraordinare, și oamenii veneau, cu încredere... Dar, din păcate, aparatul era proprietatea unei firme d eproduse naturiste, cu produse foarte scumpe, iar la sfârșitul consultației, se recomnadau și acele produse. Desigur, oamenii nu erau obligați să le cumpere, dar erau atât de convinși de adevărul spus de aparat, și aveau atâta încredere și în noi, cei care îl mânuiam, încât ar fi cumpărat orice ! Și erau și pensionari amărâți, care dădeau milioane din bietele lor pensii, ca să cumpere produse California fitness (na, că i-am spus și numele !)
    Nu zic, produsele erau foarte bune, și erau recomnadate numai cele pe care aparatul le considera compatibile cu persoana respectivă, dar... fiind atât de scumpe, mă simțeam mereu vinovată ! Sincer, eu aș fi vrut să testez și compatibilitatea unor produse similare românești, mult mai ieftine, dar... firma nu avea această intenție ! Dimpotrivă, eram mereu îndemnată să mă înscriu și eu în MLM.
    Până la urmă, cu tot regretul, am renunțat la firmă, și la aparat, dar numai după ce le-am spus părerea mea. Au fost șocați, desigur, ei erau oameni buni, și nu vedeau nimic rău în a promova produsele... Însă, chiar și cei mai buni oameni, pot avea o gândire greșită.

    Totuși, aparatul acela mi-a creat impresia că se afla sub protecția unei entități, pentru că... prea dădea răspunsuri inteligente, și deloc generale ! Pentru mine, de pildă, de câte ori întrebam câte ceva, primeam cele mai neașteptate răspunsuri.
    La un moment dat, nu știam ceva, nici nu mai țin minte ce - era o chestie de ordin practic - și tot căutam prin program, și brusc, mi-a apărut un mesaj de la aparat, nesolicitat: ”Caută ignorantul, dar nu știe ce caută. ” Probabil, pusesem întrebarea greșit...
    Desigur că m-am amuzat copios, dar am simțit că... acea entitate, cine o fi fost ea, îmi știa firea, știa că sunt dispusă la glume. Și că nu agream o învățătură rigidă...


    Ar fi multe de spus despre acest aparat, dar în rezumat, pot spune doar că: ești o privilegiată că poți lucra cu el. Este și o răspundere ! Numai oamenii cu adevărat iubitori și dezinteresați ar avea voie să lucreze cu el. Mie mi s-a sugerat că nu era bine folosit...

    Te îmbrățișez, și îți doresc numai binecuvântare în viața și munca ta !

    RăspundețiȘtergere
  8. Aparatul tau "simte" emotia?
    Si eu ma straduiesc sa îl "dresez" pe al meu sa faca la fel..... :))
    Experienta ta a fost unica!
    Iti doresc o zi plina de momente frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc Minnie...:)..nu-l dresez eu...doar traduce informatiile din frecventele citite.multumesc pentru vizita.sa ai o zi magnifica si cu multe experiente minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Florina ai foarte,foarte,foarte mare dreptate.
    Si eu am lucrat cu firma Calivita,doar ca am fost un pic mai norocoasa.Cel care acumparat aparatul a inteles ca nu trebuie sa faca din oameni un instrument al imbogatirii sale.asadar recomandam si Calivita dar si produse de pe piata sau,daca pacientul dorea el anume firma, faceam compatibilittaea produsului firmei propuse de el.Noi am renunta insa din alta cauza...noi nu aveam sediu,colaboram cu diverse cabinete medicale care...la randul lor plateau chirii si mergeau pe mariri de preturi la test.Apoi eu am ales sa fac rezidentiatul...insa intentionez sa ma intorc la lucrul cu aparatul,dar terapiile sa se bazeze pe alimentatie in mod special,iar in cazurile mai dificile pe terapiile cu aparatul si/sau suplimente(fara a ma axa pe vreo firma ci pe compatibilitatea ce o indruma aparatul).Intradevar,este foarte bun.O sa mai povestesc din "intamplarile" de la aparat si din viata.

    RăspundețiȘtergere