26 feb. 2013

Doar iubirea aduce schimbarea

Habotnicia dauneaza sufletului....dorinta inversunata de a impune oamenilor viziunea proprie asupra Bibliei a unor ortodocsi, indeparteaza de calea Lui Hristos si inseamna control si nu iubire. Iisus, dragii mei ortodocsi, a venit sa propovaduiasca iubirea si sa arate puterea manipulatoare a religiei, in niciun caz nu a venit sa impuna ceva.
Iisus a propovaduit IUBIREA fata de semeni.
As dori sa amintesc doamnei care judeca pe cei...rai,sa zicem....desi se declara o bine cunoscatoare a Bibliei si care mi-a scris in cadrul comentariilor (nu am permis postarea lui), as dori sa-i amintesc scena cand Iisus spune "cel fara de pacat sa arunce cu piatra" si ori de cate ori mai are tendinta sa judece pe altii, indiferent cum sunt ei, sa-si aminteasca de Iisus si aceasta scena a judecatii, iar daca se simte fara de pacat atunci sa continue sa arunce cuvinte dure in cei pe care dansa ii judeca.
Eu insa, ii cer sa ma ierte daca gresesc alegand o alta cale. Eu doresc, in masura in care pot, sa aduc schimbarea in sufletele acelor asa-zis oameni rai, si STIU ca prin agresiune nu voi reusi niciodata.
Niciun om pe lumea asta nu are nevoie de control si agresivitate, dar TOTI au nevoie de IUBIRE.

PS. Toti gresim...nu exista om care sa nu greseasca.

 Eu nu cred in religia si popii care propovaduiesc ura. Cred numai in religia si popii (rari din pacate) si care propovaduiesc DOAR IUBIREA.

4 comentarii:

  1. Stii ce nu intelegem noi? Ca pana si preotul ti-l gasesti dupa sufletul tau. Avem preotii pe care ii meritam, parca asa spunea parintele Arsenie Papacioc, iar sensul e mai profund decat suna pa prima vedere. Asta o spun si din proprie experienta, ca una care m-am razboit multa vreme cu biserica si popii ei fara sa realizez ca eu eram de vina, ca atrageam ceea ce eram. Cand eu m-am linistit si m-am schimbat in interior, am gasit si biserica potrivita dupa sufletul meu si duhovnicul potrivit care ma invata sa iubesc oamenii si sa nu-i judec. Lupta e doar cu noi insine, restul vin de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Iuliana, de aceea am spus ca popii care propovaduiesc cu adevarat iubirea divina sunt rari.Eu nu m-am razboit niciodata cu popii, si cred ca ei sunt necesari pentru cei care simt ca au nevoie de ei, insa afirm ca nu cred in popii care spun vorbe urate despre semeni ai lor indiferent ce natie sunt sau ce au facut acestia.Dar cred in popii care ajuta cu iubire pe cei care gresesc. O sa pun un filmulet al unui caz...sper sa-l mai gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate sunt multi/multe care trec prin propriul filtru de mandrie ce ii spune preotul la biserica. Si uita ca mandria ca si judecarea aproapelui fac parte din categoria pacatelor. Iar ce e mai dureros e ca habotnicia vine din nesiguranta, teama si necredinta - daca acea persoana ar crede (in ceva...) nu ar mai avea nevoie de citate, reguli reale sau inventate sau coduri de conduita pentru a-si dovedi ca e mai buna decat ceilalti....
    Iisus a spus "iubeste-ti aproapele ca pe tine insati" iar eu banuiesc ca si reciproca e valabila: atata vreme cat nu te iubesti pe tine nu poti iubi pe nimeni....

    RăspundețiȘtergere
  4. Corina,ai pus punctul pe "i".Foarte adevarat.Multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere