15 feb. 2013

Provocare

O leapsa chiar plina de trairi am primit de la Anastasia si de la Corina,leapsa care promoveaza autocunoasterea si aprecierea celor care daruiesc iubirea lor in sfera blogurilor.Multumesc Anastasia si Corina pentru ca v-ati gandit la mine si pentru ca ma vizitati.
Regulile sunt :
1.Scrie 11 lucruri despre tine.
2.Raspunde intrebarilor propuse si formeaza un alt set de 11 intrebari.
3.Nominalizeaza 9 bloguri detinute de doamne/domnisoare pe care le admiri si care au ca si followers un numar mai mic de 200.
4.Anunta-le acest aspect pe pagina lor.
 
I.
1. Imi place sa vad zambete pe chipurile oamenilor si sa ajut acolo unde pot.
2. Ador natura cu tot ce inseamna plante si animalute,sa comunic cu ele si sa le ingrijesc. Sunt fascinata de flori si de copacii inalti. Apreciez comunitatile ecologice.
3. Studiez alimentatia, sanatatea, samanismul, taoismul, infoenergetica.
4. Sunt vegetariana pentru ca nu aprob niciun fel de suferinta.
5. Dintre mare si munte prefer muntele, iar dintre oras si sat prefer satul (unde sper sa ajung sa locuiesc).Multumesc Domnului pentru ca ne-a binecuvantat cu aceasta natura sublima..
6. Ascult mult Frederic Delarue, Yanni, Chris Spheeris, Andre Rieu, muzica andina si traditionala chineza.
7. Practic meditatia si rugaciunea (iertare si multumire).
8. Mai am de lucru la organizarea actiunilor mele, caci de multe ori cand vreau sa fac ceva nu stiu de unde sa incep.
9. Imi doresc ca partener un barbat care sa aibe aceleasi preferinte ca si mine.
10. Mi-e frica de apa adanca si de inaltimi.
11. Imi place sa bloggaresc.

II.

La intrebarile Anastasiei am raspuns pe celalalt blog al meu.
Intrebarile Corinei.
1.Ce v-ar place sa faceti in timpul liber?
   Sa stau sub un tei inflorit, sa inchid ochii si sa ma las purtata de miresme.
2. Ce parere aveti despre viata la tara?
   Am avut bunicii la tara si mi-au ramsa unchii,matusile si verii pe care-i vizitez des.Acolo am stat destul de mult timp in copilarie, mergeam si la camp la munca. Chiar mi-a placut si cu voia Domnului, voi resusi sa locuiesc la tara.
3. Care sunt dulciurile preferate?
Prefer prajiturile de casa,cremoase si din cand in cand, ciocolata alba.
4.  Care este cartea preferata?
 Am 2 : Din tainele vietii si ale universului de Scarlat Demetrescu si Profetiile de la Celestine (si celelalte volume) de James Redfield.
5. Va plac lucrurile lucrate in casa?Lucati si voi?Ce?
  Cand eram mica imi placea sa crosetez,iar in camin la facultate lucram goblen.Si acum mai lucrez,dar nu asa de des.
6. Ce parere aveti despre obstacolele intalnite in viata?
  Ne sunt date ca sa invatam din ele, sa vedem greselile si sa prindem curajul schimbarii,sa ne invingem fricile.
7. Credeti in soarta/destin?
  Cred ca anumite puncte din viata nu le putem evita oricat am incerca ( karma),dar putem atenua. Insa,totul depinde de noi si de credinta noastra.
8. Ce fel de muzica ascultati?
   Ascult mult Frederic Delarue, Yanni, Chris Spheeris, Andre Rieu, muzica andina si traditionala chineza.
9. Aveti animale? De care? Cum se numesc?
   Catei- 8,pisici-10,gaini,cocosi,rate.
10. Ce va linistese?
   Meditatia si muzica.   
  Intrebare intrebatoare...
1. Daca ai intalni un inger ce l-ai intreba?
2. Preferi in jurul tau natura verde sau zgarie-nori?
3. Intre filozofia occidentala si cea orientala pe care ai alege?
4. Teatru sau film?Ce piesa/film si ce ti-a placut?
5. Ce anotimp iti place mai mult si de ce?
6. Ce carte ti-a placut cel mai mult si ce carte citesti acum?
7. De ce Nu ai pleca din Romania? 
8. Daca ar fi sa alegi intre Qi gong,yoga indiana sau samanism (stiluri de viata fara legatura cu religia) ce ai alege?
9. In ce actiune de voluntariat te-ai implica?
10. Daca ai putea calatori in timp, in ce perioada ai merge?
11. Ce rubrica ai alege daca ti s-ar cere sa scrii in cadrul unei reviste?

Iuliana , "Mamica lu' Cola" , Mihaela ,Ingrid , carmen, Mihaela, Anamaria, Cosmina,

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru invitatie, Mag!
    O sa-i dau curs cu mare drag, cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase raspunsurile. La multe as fi raspuns la fel....
    Multumesc ca ai preluat provocarea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te imbratisez Corina.Ma bucur ca existi!

    RăspundețiȘtergere