9 feb. 2013

Schimbarea

Esti nemultumit de aceste clipe ale vietii tale?Simti ca nu te mai descurci? Simti ca exista probleme in viata de familie din care nu poti iesi?
Este exact ceea ce era necesar sa ti se intample conform deciziilor tale trecute. Ai ajuns in acest moment ca sa recurgi la introspectie si analiza pasilor tai.
ACUM este timpul sa tragi linie, sa renunti la a te complace in aceasta situatie, si sa iti spui “ Universul ma atentioneaza ca drumul meu nu contribuie la armonia Sa!VREAU SCHIMBAREA si imi voi canaliza energia in aceasta directie!VREAU sa fiu in armonie cu Universul!”
Cand ceva te nemultumeste si te afecteaza analizeaza cum te-ar ajuta :
1.Schimbarea gandirii.
2.Schimbarea locuintei.
3.Schimbarea serviciului.
4.Schimbarea anturajului
5.Schimbarea alimentatiei.

Viata ta si corpul tau iti spun in ce directie sa aduci schimbarea. Numai analizeaza-ti viata si asculta-ti corpul!

3 comentarii:

  1. Astept cu nerabdare sa postati articole noi pentru a le citi,Acest mesaj ne ajuta in a corecta cite ceva din conduita .O seara buna va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmen,eu sunt Mihaela si mi-as dori sa-mi spui "tu".
    Si pe mine m-ar ajuta mult postarile viitoare mai ales ca am citit mult, am experimentat mult dar nu am pus niciodata in mintea mea o ordine.Ce am invatat in viata este ca nu exista rau,ci totul e bun,dar depinde de fiecare din ce unghi privim.O zi minunata si cu noi constientizari.

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte adevărat ! Dar, și schimbarea trebuie să o facem șn sensul bun. Uneori, credem că facem bine, dar aflăm mai târziu că nu am schimbat ceea ce trebuia, unde trebuia...
    Cazuri rar. din fericire !

    RăspundețiȘtergere