5 mar. 2013

Un pas din viata mea

Acum catva timp, am urmat niste cursuri de medicina in Ungaria. Desi credeam in posibilitatile infinite umane, nu imi imaginam ca eu am sa intalnesc pe unul dintre cei cu o forta energo-informationala crescuta,si asta pentru ca stiam in sinea mea ca sunt rari. Sunt genul de om care ma indoiesc, dar nu neg pentru ca STIU ca posibilitatile sunt infinite si e necesar a fi experimentate.
Eram la acel curs intre medici (in majoritate), avocati, economisti, psihologi. Acolo l-am intalnit si pe prof.taoist Adrian Cranta care mi-a dat un pic de avant in privinta studiului alimentatiei si energiei. Ce mai, un grup de oameni minunati care mi-au schimbat viata.
Ne strangeam in camera unuia dintre noi si vedeam fotografii cu grupuri meditand si aparitii de orbs-uri, cu reuniuni de la alte cursuri si cu zambete de pace.Era o armonie si bucurie continua.
Eram romani si unguri care comunicau si invatau unii de la altii, in pace si armonie.
Cand am vazut pozele am intrebat…putem face si noi?
Iar seara am vazut cum un domn ungur, tacut in general, ne-a pus in 2 randuri, fata in fata…cu ochii inchisi spunand rugaciuni, in cuvintele noastre, in gand. Apoi, pe rand, fiecare trecea in dreptul lui…Eu, spioana ,trageam cu ochiul…imi imaginam cine stie ce smecherie si joc de teatru. Ii vedeam apoi pe colegii mei cum, fara ca macar sa-i fi atins si desi erau cu ochii inchisi, ridicau bratele urmand incet si supus palmele indrumatoare ale ungurului.
In sinea mea imi spuneam “sigur,nu vad eu dar au ochii intredeschisi de urmeaza palmele acestuia asa cursiv si sincron”.Cand termina cu omul respectiv, acesta plangea.
Vine si randul meu…trec in fata lui, inchid ochii…nu m-a atins, dar simteam cum caldura palmelor sale este receptionata subtil de organismul meu. In aceasta scanare, la trecerea prin dreptul inimii si ovarelor am simtit caldura puternica. Apoi, ceva …o forta, pe care organismul meu nu a perceput-o in niciun fel, nici termic, nici vibratie, doar o forta ca de magnet imi tragea bratele in sus, incet. Incerc sa ma opun doar ca intr-un joc, caci ce simteam era amuzament si bucurie; ma opun, dar fara izbanda si dintr-o data in mintea mea imi dau seama ca domnul s-a amuzat si el de aceasta opozitie.
La final, pe poze erau multe orbsuri deasupra noastra.
Iar unii multi plangeau, noi vreo 4 tinerei pe atunci radeam cu lacrimi. Nu ma puteam stapanii. Merg atunci la cel mai in varsta dintre noi, un domn dr din Bucuresti si il intreb de ce acesta stare?
Calm si intelept mi-a spus in alte cuvinte ca sufletele noastre nu au ajuns sa treaca prin aceasta viata si nu sunt deocamdata experimentate de trairile acestei vieti.
Un fel de…mai tarziu, o data cu inaintarea in varsta, va va cuprinde dorul de ACASA.
Si asa a fost!
Aseara cand l-am vazut pe generalul Ignatenko la domnul Mihai Gadea, nu m-am indoit nicio clipa ca e posibil. Poate daca vedeam acesta emisiune acum 8-9 ani, ma indoiam si eu ca multi altii care nu cunosc aceste capacitati.Dar acum, dupa ce am trait eu insami forta mintii in combinatie cu informatia amplasata pe substrat energetic (inseparabile), STIU ca e real.
Si STIU ca acel numar de oameni care au exersat ani de-a randul a crescut.


10 comentarii:

  1. Interesante informatiile!
    Candva, in anii '90, sosise in BV un nene - nu-mi amintesc numele! - despre care se zicea ca vindeca si alte alea. Am fost si eu, alaturi de cateva amice si cativa amici. Voiam sa aflu cat e adevar despre cele ce am citit pe ici-colo. La un moment dat a solicitat pe scena (eram la o "sala de cultura" a unei intreprinderi) cativa voluntari. Evident ca m-am oferit, intre primii, dar nu m-a acceptat (si nici nu a motivat) In schimb, o amica a fost "aleasa" si pe scena, alaturi de alti "alesi" i-a facut sa nu poata deschide gura, sa nu poata ridica mainile si altele de gen! De n-ar fi fost amica aceea a mea - despre care stiu sigur ca nu auzise pana atunci de nenea acesta - as fi zis ca e "teatru". A fost o experienta interesanta si ma intreb si azi de ce pe mine nu m-a "vrut" :)
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Diana.Dupa ce am experimentat mai multe intalniri cu practicanti am inceput sa studiez eu insami.Sunt mai multe cauze pentru care nu se poate lucra cu anumite persoane, printre care o indoiala a lor foarte puternica sau o incarcatura energetica veche informationala care se exprima in blocaje la nivel de meridiane si/sau centri energetici.Nu ar fi avut efect probabil asupra ta sau capacitatea lui nu o depasea pe a ta(mai ales daca in vietile anterioare ai practicat o forma de qigong,shamanism sau calugarie si erai instinctual mai puternica decat el).Pe de alta parte...depinde si ce informatii implementa, caci acestea pot fi bune sau rele,iar in a-2-a varianta incalca legi divine,iar daca tu utilizezi rugaciuni,meditatii sau ai o credinta divina puternica pur si simplu ai fost protejata.Iar daca aplici si tehnici energetice protectia ta creste masiv si foarte rar te poate atinge ceva (acesta e unul din motivele pentru care cei care manipuleaza nu vor sa se afle de tehnicile protective).Nu prea cred ca nenea facea practici negative,dar sigur daca avea nevoie sa demonstreze in fata unei audiente aplica un pic de maniplulare.
    Sigur,si societatea "cerea" sa zicem "dovezi" care intr-un fel l-au impins catre gestul manipularii.
    Te imbratisez cu drag si sa ai o zi magnifica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea este ca ai fost practicant in trecut de tehnici energetice in modul benefic...nu o spun prin vreo constatare "parapsihologica" ci imi amintesc ca unele postari ele tale reflecta acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu doar interesanta experienta ci si benefica! ma bucur pentru tine!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Intradevar Melly...a avut mare importanta in drumul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai avut parte de o experiență extraordinară ! Dar cred că acum, nu o mai consideri miraculoasă... E vorba, pur și simplu, de ceea ce poate deveni omul. Omul luminat, motivat de iubire și înalte idealuri ! Și desigur, susținut de Sus.

    Oricum, acea seară a fost un dar al Divinității, cred că ai simțit asta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Florina.Intradevar acum nu mai interpretez ca miraculos,ci e ceva normal.Ce simt acum este mare,mare bucurie...te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti doresc un 8 Martie fericit, tie si mamei tale! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere