24 apr. 2013

Frumoasa experienta

Doar sa ceri si...universul aranjeaza totul.
Am vrut sa invat sa aplic Bowen sau Yumeiho. Inca de acum un an doream sa invat una dintre ele.

Vorbisem deja cu o colega, cardiolog la spitalul judetean sa mergem impreuna la bowen. In jurul meu mama, vecinii, o parte din prieteni mergeau la un terapeut bowen si se simteau bine. Multe din problemele de sanatate ce nu au putut fi ameliorate cu medicamente in spital, aici si-au gasit nasul si efectele erau vizibile.

Dar...cand a fost vorba sa ne inscriem, eu nu am avut banii.
Colega mea s-a inscris. Dar asta era prin toamna-iarna anului trecut pentru tura din martie. Am sunat si eu cam cu 2 saptamani inainte...voia divina a fost sa fie prea tarziu.Pentru mine nu mai era loc.

Dar chiar atunci imi amintesc de yumeiho, care probabil e mai apropiata sufletului meu pentru ca imi plac culturile japoneza si chineza.

Stiam foarte putin despre yumeiho, de anul trecut din vara, cand o prietena din Timisoara a aplicat pe mine cateva din tehnici si...wow, ce bine m-am simtit. Aveam probleme cu spondiloza cervicala, dar dupa ce ea a lucrat pe mine, cateva zile bune a fost perfect.

Intru pe site si vad ca in aprilie sunt cursuri in Bucuresti. Imi spun "daca mai fac inscrieri inseamna ca asa e voia Domnului si mi-a amintit la timp".Evident, m-am inscris...

Au fost 9 zile minunat de ...grele. De ce? Pentru ca, desi cu vreo 3 luni in urma sora-mea a venit la mine cu Anatomia lui Netter si mi-a zis "poate iti e necesara", eu am ignorat. Si evident, ca lucrurile se cam uita in 13 ani de la terminarea modulului de anatomie.

Sensei e un adevarat profesor, stie sa imbine teoria cu practica si cu relaxarea. In cele 9 zile de curs practici de-ti sar capacele.

Lucrurile s-au legat firesc...prietena mea era in Bucuresti si m-a primit la ea cele 9 zile. Si ii multumesc caci naveta m-ar fi epuizat fizic si financiar.

La curs am cunoscut oameni minunati. Am ramas surprinsa de lipsa de egoism a celor avansati in practica si care ajutau pe incepatori. Sensei trecea pe la fiecare si corecta orice greseala. Am constatat ca am intrat intr-o familie minunata. In care conteaza enorm sa fi bun in ceea ce faci pentru a fi capabil sa ajuti semenii.

Firesc, dupa ce am parcurs in cele 9 zile tehnicile de baza, acum urmeaza sa exersez intens, pe membrii familiei, pe prieteni pentru a capata experienta si a putea fi, in viitor, terapeut yumeiho cu adevarat.
Intradevar, este o practica ce merita insusita si aplicata.

Asadar, pana la cursul urmator cand as putea candida la gradul 3, aplic pe cunoscutii mei stresati si tensionati de muncile si gandurile lor, dar care inca nu au ajuns la manifestari patologice si se incadreaza in randurile sanatosilor.
Exceptie mama, care culmea exact cand eram eu la Bucuresti pentru curs, a fost internata pentru o spondiloartroza lombara.

Gradul 3, ofera licenta yumeiho si reflecta o adevarata responsabilitate si pregatire.
Ca veni vorba de pregatire.... cei de gradul 3 care au lucrat pe mine (nu imi amintesc sa fi picat eu pe mana unuia de gradul 4), care mi-au " lucrat" muschii si oasele au o dexteritate si armonie in lucru incat am intrebat in sinea mea "Doamne,voi reusi oare sa ajung si eu sa pot aplica astfel cele invatate?"
Cu voia Domnului si cu perseverenta mea in munca voi reusi!Si SIGUR voi reusi!

Am ajuns acasa si, am inceput sa aplic pe mama. Care de durere, majoritatea acestor zile, a stat in pat. Numai luni si marti am lucrat pe ea, cate 2 sedinte pe zi. Astazi a pus mana pe sapaliga si a intrat in gradina. E mama si, desi sunt incepator, are incredere in mine.

Ma bucur enorm ca Dumnezeu mi-a oferit aceasta posibilitate, de a invata acesta practica, si ma rog Domnului sa-mi dea sanatate si cele necesare sa pot ajunge sa iau licenta in yumeiho, pentru ca la randul meu, cand imi voi deschide cabinetul de medicina de familie sa pot ajuta oamenii, aceste fiinte minunate care merita sa simta starea de bine.

2 comentarii:

  1. Din inimă îți urez mult succes ! Știu că ești un om idealist, care vrea să practcie aceste tehnici pentru binele celorlalți, și nu pentru profit.

    Poate că yumeiho ți se potrivea mai bine, de aceea ”ca din întâmplare” nu ai avut bani pentru cealaltă tehnică.
    Și eu am avut asfel de întâmplări în viață...

    Un singur adagiu: când vei avea cabinetul de medicină de familie, nu te sfătuiesc să practici yumeiho în timpul consultațiilor. Poate găsești un orar separat, și nu în calitate de medic, ci de terapeut.

    Altfel, mă tem să nu ai probleme cu Casa de Asigurări și cu Colegiul Medicilor. Tot ceea ce ei nu recunosc ca și competență, e mai bine să nu practici în cabinet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,Florina stiu.Eu deocamdata am PFA dar suspendat.Voi putea incadra acest stil la terapii alternative.Este o tehnica ce ajuta mult,am observat.Din pacate,la noi, statul are interesul sa nu ajute oamenii in a fi sanatosi cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere