26 mai 2013

Conectare cu interiorul

Azi am fost în vizită la Ianculescu, pe blog. Am lasat sufletul să circule pe aripile Heaven's gate...minunată relaxarea, dar și vizita în altă dimensiune....a interiorului meu..
Așadar, pentru că este duminică, invit la exercițiul relaxării cu ajutorul sunetelor, pe dragii mei....Iuliana , Corina , GabiA , Carmen Bogdan , Mihaela dr , raza de soareFlorinaIanculescu .
Pași :
1.Închideți ochii.
2.Respirați adânc -inspir și expir de 10 ori.Apoi normal.
3.Fixați-vă concentrația pe sunetele melodiei.
Dacă mintea fuge la grijile existente,relaxat aduceți-o înapoi la armonia sunetelor.
Lasați-vă purtați acolo unde vă duc undele melodioase. Încercați sa ramaneți astfel 10 minute.
4.Spune-ți pe blog cum vă simțiți.
5.Invitați și alți prieteni.



6 comentarii:

  1. Mag, esti o comoara! N-am mai facut o meditatie de-o vesnicie. Multumesc. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Are si mintea nevoie de repaus.Pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă Mihaela, mulțumesc din suflet pentru frumoasa invitașie - e un prilej de liniște și armonie în mizeria vieții cotidiene !
    Din păcate, nu am timp să îmi spun părerile pe blogul meu, dar îți spun aici că este un dar minunat, și mă bucur că te-am întâlnit !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa ma intorc la exercitiul acesta destul de des.
    Pentru ca de la o vreme ma simt captiv intr-o masinarie imensa care-mi toaca nervii si timpul liber.
    Bun exercitiu, foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa cum mi-ai spus odata trebuie sa-mi fac timp si pentru mine. Si uite ca a venit timpul.Am inchis ochii si m-am plimbat pe campul de maci din cartierul de West al orasului nostru drag, care dupa cum am vazut intr-o fotografie nu s-a schimbat de atatia ani si are si maci.

    Poate data viitoare voi reusi sa nu deschid ochii 10 min, acum i-am deschis dupa 5 min.

    RăspundețiȘtergere
  6. da,ia sa ai mai mult timp de tine.ma bucur ca te-ai simtit bine si sper sa repeti caci o faci pentru sufletul tau.te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere