31 mai 2013

Îmi plac vizitele

În general, cam de două ori pe săptămână fac o tură completă prin scrierile amicilor de blogosferă.
Îmi place să aflu informații noi (noi pentru mine) și când îmi ating sufletul le dau mai departe. Pâna acum le răspândeam pe pagina personală de facebook, unde nu folosesc prea multe cuvinte.

Acum, mamicuta Claudia a scris așa frumos despre un subiect abordat de mine pe blog încât mă gândesc că știu ei îngerașii de ce ma împing să pun mintea la contribuție și să găsesc o alăturare frumoasă a cuvintelor prin care să povestesc despre subiecte care m-au atras.

Nu mă prea pricep la literatură - desi îmi place să citesc - de aceea am urmat în liceu matematică-fizică, iar apoi facultatea într-un domeniu unde mai mult înveți, scrii si aplici utilizand mâinile sau aparatură. Acesta e și motivul pentru care încă nu am scris o carte deși idei și "întâmplări" medico-spirituale sunt multe prin viața mea. Așadar, cer iertare dacă frazele mele nu sunt așa frumoase ca ale colegilor de blogosfera.

1.Pentru că pomeneam de Claudia mi-am amintit de o postare a ei despre metoda educației acasă a copiilor și care cred că ar avea efecte bune pe termen lung ducând la generații de copii nestresați și care ar învăța de placere și nu forțat ca în prezent și trecut.

Home schooling-ul oferă o mai bună apropiere între părinte și copil, o relație armonioasă, posibilitatea dezvoltării aptitudinilor copilului în vederea carierei pe care acesta o va aborda.

Evident, profesorii nu au de ce se teme căci ei vor fi necesari, vor acea o mai buna relație cu părinții interrelaționand frecvent și în mod direct pentru mai buna educație a copiilor.

Merită să parcurgeți acest articol.

2.Un alt articol care mi-a atras atenția este De ce minte istoria?Azi Gobekli Tepe .Sunt multe articole care m-au reținut acolo.Chiar exercițiul de meditație din postarea anterioară este inspirat din Haven's gate .

îmi pace sa studiez istoria, și cu cât e mai veche devine mai atrăgătoare pentru mine. Gobekli Tepe este un loc din sud-estul Turciei, descoperirea sculpturilor și construcțiilor de aici stârnind semne de întrebare.

Pentru mine totuși, întrebarea este Nu cumva impresia că stramosii erau înapoiați vine doar din orgoliul și dorința istoricilor (și nu numai) de se crede superiori? Mentalitatea "noi suntem cei mai...și ca noi alții nu au mai fost!"

Foarte multe descoperiri sugerează capacități mentale și cunoaștere avansata a civilizațiilor vechi. Totuși istoricii refuză să gândească și să vadă.

3. Ce mi-a atins coarda sensibilă în mod deosebit și m-a facut sa îmi amintesc că cel mai apropiat de divinitate nu e cel ce se lăfăie în confort și bani, ci cel cumpătat și curat la suflet este FLUTURAS .

Cine este Fluturaș? Eu nu pot spune așa frumos precum Iuliana .

Iți spun atât...Fluturaș este un înger în viață și ai ce învăța de la el.

4. Dacă aveți grădină și materiale rămase prin curte la Gabi gasiti idei minunate. Vreti sa vedeti ceva frumos?

5. Flavian aduce în discuție OBE..out of body experience, fenomenul de fază și pe Michael Raduga.
La ora actuală fenomenele OBE sunt studiate stiințific, le-a trăit multă lume de-a lungul timpului, sunt frecvent întalnite în Biblie și pot fi realizate în mod conștient. Studiu și practica ating obiectivul.
Despre Michael Raduga povestește și Marian Matei . 
Dacă aveți timp 30 minute urmăriți și urmatorul minidocumentar. Nu aveți de pierdut nimic. În fond, sigur ați trăit cel puțin un episod OBE...doar să vă amintiți.
http://vimeo.com/64566233

9 comentarii:

  1. Mihaela, eu zic ca ai talent la scris asa ca daca iti vei pune in gand sa scrii o carte vei reusi. Doar sa iti doresti suficient de mult :)
    Cand o vei publica ma voi numara cu siguranta printre cei ce o vor citi ;)
    Multumesc si eu pentru recomandare.
    As vrea insa sa ii atribui meritele acelei postari autorului care nu sunt eu ci o alta prietena, Andrea.
    Cum eu nu avea cunostinte despre acest subiect am invitat pe cineva care e mai in cunostinta de cauza sa vorbeasca despre asta.
    Eu doar i-am pus la dispozitie un pic din spatiul meu virtual :)
    Multumim deci, Andrea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumesc amândorura căci faceți o echipă foarte bună.
    Andrea are blog?Mi-ar placea să o vizitez.
    Să vă bucurați de acest sfârsit de săptămâna cu pace si bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gobekli Tepe este doar inca un motiv sa credem ca noi suntem cu mult sub cei care populau in trecutul indepartat Terra. Erau tot oameni, numai ca intelegeau realitatea in alt mod. Erau mai legati de natura si de spirit decat suntem sau vom fi noi pentru cateva mii de ani buni.
    Mai am multe locuri de analizat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ramas placut surprins si iti multumesc pentru aprecieri...
    Cand am timp(cam rar dupa cat mi-as dori) ma uit si eu sa vad cine ma viziteaza, de multe ori citesc post-urile tale, dar nu pot fi consecvent in a comenta...si uneori nu mai am cuvinte citind unele post-uri sau simt ca daca incep sa scriu nu ma mai opresc. Stiu, ma simt vinovat ca citesc si nu las macar un semn c-am fost pe-acolo, dar m-apuca ore tarzii in noapte cautand noi si noi informatii si idei, si cum "pe romaneste" nu prea gasesti binevoitori care sa-si "vanda marile secrete" despre bricolaje, flori etc., sap pe site-uri straine si incerc sa inteleg ce si cum se face...

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabi esti minunat asa cum esti si cu ceea ce faci.Ramai asa!Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Razvan, analizeaza si povesteste-ne.Prin oameni calmi,deschisi si buni ca tine populatia va ajunge candva la spiritualitatea si conexiunea divina reala.Cate putin fiecare sa contribuie si rezultatele se vor vedea.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mag, iti multumesc tare, tare mult pentru popularizarea lui Fluturas :)
    E un om intre oameni de la care eu am foarte mult de invatat la fiecare intalnire.
    Si inca mai am niste restante pe care nu am apucat sa le scriu. Mutumesc ca mi-ai reamintit. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. _ Daca aveti timp, si mai ales "daca binevoiti", ...M-as bucura tare mult, sa veniti *in vizita* si pe la *Mine*: ...

    ... _ http://mesia-romania5-14-ioan4-26.blogspot.ro/
    .........
    .........
    = Cu stima. -Mesia _*Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ IOan 4/[25],26; 1/1,5,[11], 2012, 2013, 14; 10/8,11, 2012, 2013, 14; ...-"Toate Religiile"/*Toate Popoarele chemate [fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11, 2012, 2013, ...[chemate]/ *la masa / hrana* _ Matei 4/4, ...[masa]/*praznicul zilei mari [aceasta] de pe urma* _ Ioan 7/37, ...[zi]/*care nu a mai fost [niciodata]* _ Daniel 12/1.

    RăspundețiȘtergere