3 mai 2016

După karmă și putință

Astăzi cineva mi-a spus ” Spiritualitatea e foarte simplă. Voi învățați prea mult!Nu are rost!”....referitor la faptul că sunt adepta scolilor vechi spirituale, ce implică atât rugăciunea, meditația cât și mișcarea.

Din vorbă în vorbă îmi spune că practică reiki...o școala chiar bună la origine.Nu comentez ce a devenit...cel puțin la noi,

Ceea ce am învățat eu, din experiență, este că cel mai potrivit este să nu îți exprimi dezaprobarea și nici să nu încerci influența privind drumul ales de celalalt. 
Unele școli spirituale sunt mai dure, mai grele. Altele mai ușoare....așa cum e și viața. Viața nu e blândă, însă unii trec mai ușor peste probleme în funcție de puterea de adaptare. Fiecare ajunge pe drumul potrivit conform cu ceea ce și-a asumat înainte de naștere, ritmului de evoluție și adaptat lecțiilor ce trebuie să le învețe.

Cu cât experimentezi și înveți mai multe în viața ce o trăiești cu atât ajungi mai repede la faza hristică, a adevarului, a libertății reale.

Iar experimentarea nu se poate fără trecerea prin încercări, fără învățări...totul are rost!




2 comentarii:

  1. Imi place sa cred ca nu ma aflu intre cei care ar avea vreo cat de mica intentie sa influenteze drumul ales de ceilalti si nu imi exprim dezaprobarea pentru drumul pe care il alege cineva (cand este vorba despre spiritualitate) dar nu ma pot opri sa vorbesc atunci cand vad cum altii vor sa influenteze drumul unora - nu sa-i indrume (care tot un fel de influenta este) - ci pur si simplu sa le spuna "asa trebuie" (cu alte cuvinte).

    RăspundețiȘtergere
  2. Si sa nu te abtii!chiar trebuie sa atentionezi pe acela care crede ca stie ce trebuie sa faca altul.nu e firesc!foarte des se intampla ca altii sa creada ca stiu ce au de facut ceilalti.

    RăspundețiȘtergere